Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako osallistua Superdieettiin?

Vierailija
19.03.2016 |

Haluaisin laihduttaa n.8-10kg, ja mietin nyt, ostaako Fitfarmin superdieetti (alkaisi huhtikuussa) vai ei. Onko muilla kokemuksia? Onko ruokavalio liian yksipuolinen (maitorahkaa ja kananmunia)? Siis että sitä jaksaisi noudattaa. Onko dieetti hintansa väärti? Kaikki mielipiteet otetaan vastaan! :)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/12 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään mielipidettä? :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en osallistuisi. Etenkin kun painoa halutaan vain tuon verran pois, sen saa pois kun ihan itse järkeistää syömisiään (höttöhiilarit pois, tarpeeksi rasvaa hyvistä lähteistä ja kohtuullinen määrä proteiinia). Ei siihen mitään Juttaa tarvita.

Vierailija
4/12 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sillä paino putoaa, mutta tulee myös takaisin, koska kukaan ei jaksaa niin suppealla ruokavaliolla loppu elämäänsä. Teetä ruokavalio jollakin personal trainerilla tai liity esim. Keventäjiin tms, jossa voit seurata syömisiäsi. Em. toki edellyttää sitä, että ruoka-asioiden perusteet on hallussa, mutta määrät ei.

Vierailija
5/12 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Jutan ja Fitfarmin moraali ei vaikuta kovin korkealta.

https://roskatiede.wordpress.com/2016/01/12/onko-jutta-gustafsberg-suom…

Vierailija
6/12 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon tulee lisäksi kalliit fitfarmin vitamiinit jotka saa halvemmalla iherbistä.

Vierailija
7/12 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahkan voi korvata proteiinijauheella. Kananmunia ei kokonaisena käytetä. Mutta yksipuolista on. Jokainen pystyy itse samaan, treeniä ja aamulla proteiinia, marjoja ja hyviä rasvoja. Lounaaksi ja päivälliseksi kasviksia ja kanaa tai kalaa. Illalla sama kuin aamulla.

Vierailija
8/12 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon tulee lisäksi kalliit fitfarmin vitamiinit jotka saa halvemmalla iherbistä.

Niitä saa siwastakin halvemmalla.

Vierailija
9/12 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitfarmissa ei oikein olla niissä ravintoasioissa kartalla ja muutenkin nettivalmennus on yleensä rahojen hukkaan heittämistä kun pelkkä asiakkaan pituus ja paino ei riitä laadukkaan ja toimivan ravintoohjelman tekemiseen.

Pysyn kaukana kyseisestä lafkasta monestakin eri syystä.

Vierailija
10/12 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa! Lounaita ja päivällisiä voi varioida. Siitä saa hyvän perusrungon ruokailulle.

Vierailija
11/12 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertainen se ruokavalio on, mutta mä tykkäsin siitä. Oli tosi helppo noudattaa juuri sen takia ettei joka päivä ollut eri ateriaa mietittävänä ja punnittavana.

Mulla ei tippunut paino paljonkaan, mutta opin syömään säännöllisesti ja tarpeeksi. Lihaksissa dieetti näkyi selvästi mikä sai mut uskomaan dieettiin, koska olen kuntoillut pitkään ja dieetin aikana tuli silmin nähtäviä tuloksia.

Mitään lisäaineita ei ole pakko ostaa, pärjää hyvin ilman niitäkin. Mä ostin ainoastaan FitFarmin Fiberin käyttöön, koska se sai mun vatsan toimimaan ja se on edelleen käytössä.

Vierailija
12/12 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset