Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin ''10 syytä lisätä pähkinöitä ja siemeniä ruokavalioon'' lukemisen kohtaan ''Trendikkyys''

Vierailija
19.03.2016 |

''Trendikkyys – Terveellisyys on kova juttu, ja pähkinöiden ja siementen suosiminen on trendi, josta on helppo pitää.''

Tästä kyse siis http://www.soppa365.fi/2016/03/pieni-pahkina-siemeninfo-10-syyta-lisata… .

Onko mietä muitakin, joiden ruokavalioon ei vaikuta se, mikä on in tai mikä on out? Alkoi vituttamaan koko uutinenartikkelimikälie. En ole ikinä muuttanut ruokavaliotani sen mukaan, mikä on trendikästä, tai jättänyt jotain pois, koska se ei ole enää in.

Minun ruokavalio koostuu ihan muista jutuista, kun trendikkyydestä.

Että pienet asiat voivatkin vituttaa niin paljon pientä ihmistä :D Hyvää lauantaita av:lle!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, minulla myös ihan minkä tahansa kaupanteko loppuu siihen, jos myyjä sanoo tuotteen olevan "trendikäs". Poikkeuksena tähän asiat, joista olen haaveillut vuosia, ja jotka jostain syystä ovat trendikkäitä. Pidän niistä vielä silloin, kun ne trendit ovat vaihtuneet toiseen.

Vierailija
2/6 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoilla linjoilla. Trendikkyys on paskin mahdollinen perustelu. Olisi tehnyt mieleni lopettaa eräs harrastus kun siitä tuli vähäksi aikaa "trendikäs", mutta jatkoin sitä sinnikkäästi hyvillä mutta epätrenkikkäillä varusteillani. Prkl!

M44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa pähkinät kuinka terveellisiä ja trendikkäitä hyvänsä, minun vatsalle ne eivät vaan sovi. Tulee niin epämukava ja tukala olo, erityisesti maapähkinästä.

Vierailija
4/6 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät varmasti muutenkin riittävästi pähkinöiden terveellisyydestä. 

Miksi luen älykääpiöiden kirjoituksia, joissa käytetään alkeellista vituttaa-sanaa?

Vierailija
5/6 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa pähkinät kuinka terveellisiä ja trendikkäitä hyvänsä, minun vatsalle ne eivät vaan sovi. Tulee niin epämukava ja tukala olo, erityisesti maapähkinästä.

Maapähkinä on herne.

Pähkinöiden liottaminen saattaa auttaa, jos pidät pähkinöistä.

Vierailija
6/6 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihme, maapähkinä ei edes ole pähkinä, vaan kuuluu hernekasveihin. Se on yksi paskimmista ravintosisällöltään kaikista "pähkinöistä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä