Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tehdään sellainen tiiviimpi juustokakku mitä kahviloistakin saa?

Vierailija
19.03.2016 |

Kaikki ohjeet mitä olen koittanut, ovat olleet sellaista vaahtomaista enemmänkin. Kahviloista saa sellaista "kovempaa" missä ei ole mitään muuta makua kuin se juustokakun oikea maku

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat varmaan sellaista uunissa paistettua juustokakkua.

Vierailija
2/10 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. tällä ohjeella.  http://kotiliesi.fi/ruoka/reseptit/valkosuklaa-juustokakku

Mulla tulee aina tiiviitä: MIten sä siis teeet kakkusi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta amerikklaistyylinen juustokakku. Ne on tiiviitä.

Vierailija
4/10 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalainen juustokakku? Uunissa paistettava? Tai sitten epäonnistut liivatteen kanssa? 

Vierailija
5/10 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalainen juustokakku on sellainen uunissa paistettu, mikä tarjoillaan usein marjakastikkeen kanssa. Tarkoitatko sellaista?

Vierailija
6/10 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustokakkuja on kahdenlaisia: uunissa poistettavia ja keksimurupohjaisia, joissa täyte hyydytetään liivatteella.

Googlaa:

- Juustokakku rahka paista

- Juustokakku liivate

Epäilen, että tavoittelet jälkimmäistä. Valitse löytyvistä resepteistä se, jossa on vähiten vaahdotettua ainesosat.

Vierailija
7/10 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän liivatetta.

Vierailija
8/10 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. tällä ohjeella.  http://kotiliesi.fi/ruoka/reseptit/valkosuklaa-juustokakku

Mulla tulee aina tiiviitä: MIten sä siis teeet kakkusi?

Justiinsa tällaisia löllyköitä olen aina tehnyt. En tarkoita tällaista juustokakkua. Taitaa tosiaan kyse olla uunissa paistetuista juustokakuista.

Vierailija
9/10 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juustokakkuja on kahdenlaisia: uunissa poistettavia ja keksimurupohjaisia, joissa täyte hyydytetään liivatteella.

Googlaa:

- Juustokakku rahka paista

- Juustokakku liivate

Epäilen, että tavoittelet jälkimmäistä. Valitse löytyvistä resepteistä se, jossa on vähiten vaahdotettua ainesosat.

No yhdessä minun ohjeessa vatkataan valkuaisetkin erikseen, sekä tietysti kerma. On todella vaahtomaista.

Täytyy kokeilla noita uunissa paistettavia, luulen että maistamani kakut ovat olleet juurikin sellaisia

Vierailija
10/10 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uunissa paistettavaa tarkoitat, sekaan esim maizenaa. Liivatekakut, jääkaapissa hyydytettävät ovat niitä keveitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi