Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua. Noloin seksimoka ikinä uuden miesystäväni kanssa

Vierailija
19.03.2016 |

Olin tiistaina ja keskiviikkona yhdynnässä uuden miesystäväni kanssa, ja molempina päivinä kondomi katosi yhtäkkisesti. Etsimme niitä kaikkialta (jopa alapäästäni), mutta mitään ei löytynyt. Aloin jopa epäillä, että mies olisi ottanut kumit pois kesken aktin... Hän sen sijaan epäili, että ne olisivat sisälläni.

Tänä aamuna mies alkoi tunnustella kunnolla alapäästäni - ja mitäs muuta sieltä löytyikään kuin kaksi kortsua. Itse en tuntenut siellä missään vaiheessa mitään. Minua hävettää järjettömästi, sillä suhde on tuore ja kumit ehtivät olla sisälläni 4-5 päivää. Onko jollain muulla käynyt samalla tavalla?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammat leikkimässä taas asiantuntijoita. Ei sen puoleen, ovatpa mammat väittäneet osaavansa lentää tarvittaessa vaikka lentokonetta, kun ei se niin paljoa voi autolla ajamisesta erota.  Ihan hyvä sinänsä , että olette kuitenkin kiinnostuneita edes näennäisesti kondomin käytöstä.

Vierailija
22/26 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ei tämä mitenkään erityisen noloa minusta ole, näin on sattunut monelle pariskunnalle!

Itsellenikin on pari kertaa näin käynyt, kun oon viivytellyt ulos otossa ja vehje on pehmennyt ja pienetynyt

niin paljon, että kumi jää sisälle, kun kalun vetää ulos! Se ollaan kyllä heti huomattu ja sitä kumia on sitten

nypitty ulos, tosin ei oo koskaan ihan näkymättössä ollu. En ole itse, eikä partnerikaan tota noloksi kokenu,

naureskeltiin asialle, teki vaan touhusta jotenkin hauskempaa. Olen muiltakin miehiltä kuullu, että

tämmöistä on sattunu. Se, että ne kumit on siellä pimpsan perällä, viittais vähän siihen, että on lähteny

pois paikoiltaan jo aktin aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1kertaa kun oltiin tyttöystäväni kanssa silleen niin nussin vahingossa sitä perseeseen kun pimeässä en löytänyt oikeaa reikää.huomasin sen kun tytön isä tuli huoneeseen ja sytytti valot.vähäx nolotti.lol.

Vierailija
24/26 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miika16 kirjoitti:

1kertaa kun oltiin tyttöystäväni kanssa silleen niin nussin vahingossa sitä perseeseen kun pimeässä en löytänyt oikeaa reikää.huomasin sen kun tytön isä tuli huoneeseen ja sytytti valot.vähäx nolotti.lol.

Mikä nolotti?

1) eka kerta?

2) vehjä perseessä?

3) isä?

4) valot?

Vierailija
25/26 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

epätietoinen kirjoitti:

miika16 kirjoitti:

Mikä nolotti?

1) eka kerta?

2) vehjä perseessä?

3) isä?

4) valot?

Nolotti se kun on niin pieni pili että solahti huomaamatta perseeseen ekalla kerralla ja tyttöystävän isäkin näki pienen pilini :(

Vierailija
26/26 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän sen sijaan epäili, että ne olisivat sisälläni.

Taitaa olla tapahtunut hänelle aikaisemminkin...

Joo, hyi h....etti, joku pikkukiku taas leikkinyt isoa miestä, siis miten voi olla niin pieni kulli, että kortsu rullautuu jatkuvasti siitä pois? Mulla se pysyy, vaikka jatkan laukeamisen jälkeen ja kulli alkaa olemaan jo lepotilassa. Ei ole kortsu silloinkaan, edes lähtemäisillään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi