Apua. Noloin seksimoka ikinä uuden miesystäväni kanssa
Olin tiistaina ja keskiviikkona yhdynnässä uuden miesystäväni kanssa, ja molempina päivinä kondomi katosi yhtäkkisesti. Etsimme niitä kaikkialta (jopa alapäästäni), mutta mitään ei löytynyt. Aloin jopa epäillä, että mies olisi ottanut kumit pois kesken aktin... Hän sen sijaan epäili, että ne olisivat sisälläni.
Tänä aamuna mies alkoi tunnustella kunnolla alapäästäni - ja mitäs muuta sieltä löytyikään kuin kaksi kortsua. Itse en tuntenut siellä missään vaiheessa mitään. Minua hävettää järjettömästi, sillä suhde on tuore ja kumit ehtivät olla sisälläni 4-5 päivää. Onko jollain muulla käynyt samalla tavalla?
Kommentit (26)
Niin, ei tämä mitenkään erityisen noloa minusta ole, näin on sattunut monelle pariskunnalle!
Itsellenikin on pari kertaa näin käynyt, kun oon viivytellyt ulos otossa ja vehje on pehmennyt ja pienetynyt
niin paljon, että kumi jää sisälle, kun kalun vetää ulos! Se ollaan kyllä heti huomattu ja sitä kumia on sitten
nypitty ulos, tosin ei oo koskaan ihan näkymättössä ollu. En ole itse, eikä partnerikaan tota noloksi kokenu,
naureskeltiin asialle, teki vaan touhusta jotenkin hauskempaa. Olen muiltakin miehiltä kuullu, että
tämmöistä on sattunu. Se, että ne kumit on siellä pimpsan perällä, viittais vähän siihen, että on lähteny
pois paikoiltaan jo aktin aikana.
1kertaa kun oltiin tyttöystäväni kanssa silleen niin nussin vahingossa sitä perseeseen kun pimeässä en löytänyt oikeaa reikää.huomasin sen kun tytön isä tuli huoneeseen ja sytytti valot.vähäx nolotti.lol.
miika16 kirjoitti:
1kertaa kun oltiin tyttöystäväni kanssa silleen niin nussin vahingossa sitä perseeseen kun pimeässä en löytänyt oikeaa reikää.huomasin sen kun tytön isä tuli huoneeseen ja sytytti valot.vähäx nolotti.lol.
Mikä nolotti?
1) eka kerta?
2) vehjä perseessä?
3) isä?
4) valot?
epätietoinen kirjoitti:
miika16 kirjoitti:
Mikä nolotti?
1) eka kerta?
2) vehjä perseessä?
3) isä?
4) valot?
Nolotti se kun on niin pieni pili että solahti huomaamatta perseeseen ekalla kerralla ja tyttöystävän isäkin näki pienen pilini :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän sen sijaan epäili, että ne olisivat sisälläni.
Taitaa olla tapahtunut hänelle aikaisemminkin...
Joo, hyi h....etti, joku pikkukiku taas leikkinyt isoa miestä, siis miten voi olla niin pieni kulli, että kortsu rullautuu jatkuvasti siitä pois? Mulla se pysyy, vaikka jatkan laukeamisen jälkeen ja kulli alkaa olemaan jo lepotilassa. Ei ole kortsu silloinkaan, edes lähtemäisillään.
Av-mammat leikkimässä taas asiantuntijoita. Ei sen puoleen, ovatpa mammat väittäneet osaavansa lentää tarvittaessa vaikka lentokonetta, kun ei se niin paljoa voi autolla ajamisesta erota. Ihan hyvä sinänsä , että olette kuitenkin kiinnostuneita edes näennäisesti kondomin käytöstä.