Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan olla pulassa.. heh

Vierailija
19.02.2006 |

No tää nyt saattaa kuulostaa naurettavalta, mutta.. j Mutta mutta.. eli nuorimman lapsemme kummit ovat todella mahtavia ihmisiä. No joo joo on kaikki kummit todella mukavia esimerkiksi esikoisen kummit ottavat vaikka koko lapsilauman kesäisin viikoksi hoitoon, muistavat lapsia yms. Samaa maata ovat tosiaan kuopuksen kummit, mutta ottaisivat vaikka koko lapsikatraan muutamaksi tunniksi ja vaikka kokopäiväksi jos meidän pitää mennä ostoksille. Ja ok kiva juttu varmaan joskus voidaan pyytää heiltä muutaman tunnin hotioapua, jos tosi hätä

Ongelma on vaan se, että nainen on uskovainen mutta ei siis usuta mitenkään kenellekkään. Vaan pitää uskonasioista matalaa profiilia. Kuuluu siis kirkkoon ja on näitä " normaaleja" uskiksia jotka käy kirkossa, srk:n tilaisuuksissa paljon, kotona enkeleitä ja kaikkia jeesustauluja. No olkoot eipä meitä se ole koskaan haitannut. Mutta meidän pojat 8 ja 4 vuotiaat kiroilevat joskus. No se on minulta opittua, mutta siis eivät joka päivä. Eikä nyt edes joka viikko. Eikä sinänsä varmaan kummien aikana pari kirosanaa olisi mikään kamala juttu.

No meidän 8 vuotias poika on oppinut koulussa vitun homo sanonnana samanluokan pojilta. Ja meillä ei tuollaiset kyllä kuulu sana varastoon. Pojat kun ottavat keskenään yhteen niin pienempi saattaa sanoa vitun homo isolle veljelle. Ja tuota en että pojat käyttäisivät ei meidän eikä etenkään kummien aikana. Olen kertonut pojille, että tuo on erittäin rumaa tekstiä eikä noin saa kenellekkään sanoa. No onhan tuo onneks jo unohtunut, mut en halua kummeille sitä kuvaa että meillä nimitellään vitun homoiksi. Siksi en ole oikein uskaltanut viedä lapsia heille vaikka ovat pariin otteeseen jo sanoneet että tuokaa vaan

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivätköhän kaikki aikuiset ymmärrä, mistä on kyse.

Vierailija
2/4 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen opettanut, että on tyhmää sanoa asioita joiden merkitystä ei tiedä. Ja sen, että homo ei ole mikään haukkumasana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kitkee pojalta noi kiroilut

Vierailija
4/4 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä olen opettanut, että on tyhmää sanoa asioita joiden merkitystä ei tiedä. Ja sen, että homo ei ole mikään haukkumasana.

tyhmää sanoa asioita joiden merkitystä ei tiedä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän