Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Curlingjoukkue välieriin, voittivat Italian

Vierailija
19.02.2006 |

Hieno juttu.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin hyvä jos olin koko lajista edes kuullut..

Vierailija
2/11 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta toi curling on ehkä turhin olympialaji. Kelatkaa ny. Joillain harjoilla suditaan jäätä ja viskotaan kiveä. Petankki on ihan yhtä haastav laji...

Vai sponssaakohan Vileda ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Ville rulaa!

Vierailija
4/11 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jäänyt ihan koukkuun. Kaikki matsit on ollut pakko katsoa ja meinaan katsoa loputkin. Edellisissä olympialaisissa surasin myös ahkerasti. Vanhin lapsikin on kovasti innostunut (teini).

Suomi voittaa vielä mitalin, sanon minä.

Vierailija
5/11 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Musta toi curling on ehkä turhin olympialaji. Kelatkaa ny. Joillain harjoilla suditaan jäätä ja viskotaan kiveä."

Sopii koettaa itse. Kivi painaa liki 20 kiloa ja matkaa on muistaakseni 44 metriä heittopaikasta päämäärään.

Minusta hieno, sivistynyt laji, jossa ei tarvita korkeita laitoja jotta ukot pysyisivät kentällä, eikä aleta hakkaamaan heti kun ei pärjätä. Vrt. eräs muu joukkuelaji talvikisoissa.

Vierailija
6/11 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä jääkiekko on sentään URHEILUA!!!

Vierailija
7/11 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitali tulee!!

Vierailija
8/11 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeeta, et Suomi pärjää noin hienosti.

Vielä kun illalla näyttävät närhen munat briteille/walesiläisille, niin johan kelpaa aloittaa välierät ens viikolla.

Hyvä Kalle, Wille, Teemu ja Markku!!!

Vierailija
9/11 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin ihan kivaa pelata ja vaatii taitoa, mutta ei se mikään yleisölaji ole, ei totisesti. Pikemminkin mukavaa puuhastelua. En tajua, miksi se on olympialaji, koska ei se mitään urheilua näytä olevan.

Vierailija
10/11 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Minustakin curling on kiinnostavuudessa verrattavissa petankkiin tai vaikka shakkiin

Varmaankin ihan kivaa pelata ja vaatii taitoa, mutta ei se mikään yleisölaji ole, ei totisesti. Pikemminkin mukavaa puuhastelua. En tajua, miksi se on olympialaji, koska ei se mitään urheilua näytä olevan"

Olen vannoutunut penkkiurheilija ( urheilen toki itsekin ;-)) ollut koko ikäni. Nyt olen todella innostunut Curlingista. Minusta Curling nimenomaan on hyvä yleisölaji, verrattuna vaikka hiihtoon. Mielestäni on hyvä että on erilaisia urheilulajeja olympiatasolla, kaikille jotain. Omasta mielestäni shakkikin on mielenkiintoista. Taktiikkalaji sekin. Kaikki eivät tosin ymmärrä pelin tarkoitusta.

Vierailija
11/11 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se onni että meillä on nyt se ihan uusi päävalmentaja.

Sinulle jonka mielestä curling on täysin turha laji nin voisitko perustella miksi jalkapallo, jääkiekko ym on jotenkin jalompia. Isot äijät juoksee pallon perässä kun koiranpennut tai sitten kiitää typerillä kengillä joissa terät pitkin jäätä viuhtoen kepinpätkällä pientä mustaa lättänää... Jos tuo on kerran asenteesi.