Tänään piti olla treffit neidon kanssa, kaikki valmiina...
Asunto siivottu, ruuat valmiina, kynttilät sytytetty... mutta neito ei ilmestynyt paikalle eikä ilmoittanut syytä. Ei ole laittanut edes viestiä. No haluaako joku sinkkumamma sitruunapastaa?
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se yh hoksas että nuo audit, viinit, ruoat ja kynttilät kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta.
Tämän illan järjestäminen ei vaatinut muuta kuin tovin aikaa. Ei mikään tähtitieteellinen saavutus siis. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh, järkkäisipä joku mullekin tollaset treffit :( ihan varmasti menisin...
N20
Helpostihan tuon sitruunapastan tekee uudelleen ;) Ap
Ai meinaatko että köyhä sairaanhoitajaopiskelija kelpais sulle seuraks :D no empä kyllä turkuunkaan päin ole tulossa täältä helsingistä lähiaikoina
N20
Toki kelpaisi. Naisen varallisuudella ei ole minulle juuri merkitystä ja arvostan tulevaa ammattiasi. Kyllä sen pastan saa Helsingissäkin tehtyä. Ap
Aijaa, onpa mukavaa! Jos teet pastan niin mitä haluiaisit mun tarjoavan?
N20
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako Ap:lle seura? Asuisin kivenheiton päässä. N25
Kelpaa toki. Miten nopeasti pääset tulemaan? Maksan sen taksin mielelläni, jotta pääset turvallisesti koska on jo pimeää. Ap
Asun Kukolantien varrella, jos tiedät kadun. N25
Mä tuun yleensä tosi nopeesti, onks sul kaalimato 5xd tuplaviboilla ja ilmanpuhdistin rallimalli sekä tbo T: pussiton imuri ;)
Vierailija kirjoitti:
Oonko mä ainoa, joka ei epäile tätä? Kyllä mulla on tommosia miehiä ystävinä ku ap. Ja kaiken huipuksi minäkin, persaukinen yh, olen käynyt treffeillä fiksun ja komean miehen kanssa, joka asui yksin omakotitalossa, oli bilispöytä, poreamme, jättimäinen parveke, jukeboksi ja sisustus viimeisen päälle. Kaikille se YH ei ole niin kamala kirjainpari :)
YH ei ole ollenkaan kamala kirjainpari. Itsellänikin on kummilapsia, sisaruksillani on lapsia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaa toki. Miten nopeasti pääset tulemaan? Maksan sen taksin mielelläni, jotta pääset turvallisesti koska on jo pimeää. Ap
Tiedän. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N20
Ai meinaatko että köyhä sairaanhoitajaopiskelija kelpais sulle seuraks :D no empä kyllä turkuunkaan päin ole tulossa täältä helsingistä lähiaikoina
N20
Toki kelpaisi. Naisen varallisuudella ei ole minulle juuri merkitystä ja arvostan tulevaa ammattiasi. Kyllä sen pastan saa Helsingissäkin tehtyä. Ap
N20
Viinin? Ap
Anteeksi, joudun poistumaan hetkeksi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin kukolantie on näköjään aika pitkä? Annappas sivutie niin Ap tilaa taksin sinne n.45min päästä ja antaa taksikeskukseen osoitteen minne menet ja Ap odottaa kadulla. Saadaan tämäkin ilta paketttiin t: tyyppi Keravalta=)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N20
N20
N20
Viinin? Ap
Toki, mihinkään luksus viiniin tosin tuskin on varaa. Valkkaria vai punkkua?
Kaapista valmiina löytyy varmaan jotain Casillero del Diablo valkoviiniä, en ole varma. Ostaa voin toki muutakin jos kerrot mikä sopisi
N20
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N20
N20
N20
Viinin? Ap
Toki, mihinkään luksus viiniin tosin tuskin on varaa. Valkkaria vai punkkua?
Kaapista valmiina löytyy varmaan jotain Casillero del Diablo valkoviiniä, en ole varma. Ostaa voin toki muutakin jos kerrot mikä sopisiN20
Valkoviini sopii mainiosti pastan kanssa, se on siis valmiina. Ap
Sopiiko Johnny Black Makkarakeiton kanssa?
No niin, neito sitten lopultakin saapui ruokailemaan. Omien sanojensa mukaan oli vain "ottelemassa parisen rohkaisuryyppyä kavereiden kanssa" eikä kiinnittänyt huomiota ajan menoon. Tilasin sitten taksin, neito pääsee kotiin tai minne haluaakaan selvittelemään päätään. Taidanpa tilata toisen itselleni ja käväistä kaverin kanssa kaupungilla, rehellisesti sanoen kyllä ärsyttää illan tapahtumat. Ap
Tyyppi vastailee itselleen, hahahaha. No, voihan sitä iltaa noinkin viettää.
Vierailija kirjoitti:
No niin, neito sitten lopultakin saapui ruokailemaan. Omien sanojensa mukaan oli vain "ottelemassa parisen rohkaisuryyppyä kavereiden kanssa" eikä kiinnittänyt huomiota ajan menoon. Tilasin sitten taksin, neito pääsee kotiin tai minne haluaakaan selvittelemään päätään. Taidanpa tilata toisen itselleni ja käväistä kaverin kanssa kaupungilla, rehellisesti sanoen kyllä ärsyttää illan tapahtumat. Ap
Ei varmaan oo ap
No mutta entäs N25,oliko hän tulossa?
Joka tapauksessa oikein mukavaa iltaa ap:lle ja kaikille muillekin kanssa kulkijoille,kiitos seurasta.Viihteestä meni😊
Ilmestykö se bööna oikeesti sun ovelles kännissä valmiina aterioimaan? :D
Vierailija kirjoitti:
Ilmestykö se bööna oikeesti sun ovelles kännissä valmiina aterioimaan? :D
Valitettavasti. Ap
Huomenna vietän iltaa kollegoiden kanssa. Ap