Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko raskaus mahdollinen?

Vierailija
18.03.2016 |

Otin n. kaksi viikkoa sitten jälkiehkäisypillerin. Siitä n. viikon päästä mulla alkoi menkat. Ne olivat jonkin verran niukemmat kuin normaalisti, tosin tiputtelua tuli sitten useampanakin päivänä. Tein myös raskaustestin 10 päivää je-pillerin otosta, ja se oli nega.

Nyt mua on kuitenkin alkanut mietityttämään voisko raskaus olla mahdollinen. Olen nimittäin tällä viikolla ollut hurjan väsynyt. Välillä on myös hivenen etova olo ja pientä heikotusta. Tiedän että tyhmää kysellä tällä palstalla. Ei vaan huvittais taas tehdä sitä testiä ns. turhaan kun jo kerran tein ja menkatkin on tullut välissä... Onkohan miten todennäköistä, että voisinkin olla raskaana...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut myös koko tän viikon hirveä "hormonikiukku ja -masennus", siis just sellainen olo kun hormonit heittelee. Tosin voihan olla että se johtuu pilleristä. Ap.

Vierailija
2/13 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulin raskaaksi jälkiehkäisystä huolimatta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit raskaustestin liian aikaisin.

Vierailija
4/13 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin mietin tätä. Mutta lähinnä nämä välissä tulleet menkat mietityttävät. Tein myös vielä tuota testiä aiemmin toisen, joka tosin meni pilalle, kontrollialueelle ei tullut mitään. Painelin vähä testiä alaosasta muutaman min. kuluttua ja pissa lähti nousemaan tms. Sen jälkeen testissä näkyi vähän aikaa positiivisen kohdallakin ihan haalea viiva, mutta loppujen lopuksi vain nega. Mitähän ihmettä?! Kannattaiskohan mun tehdä vielä testi... ap.

Vierailija
5/13 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee varuiks uus testi, etpä siinä mitään menetä.

Vierailija
6/13 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menettäähän siinä raskaustestin hinnan, ellei sellaista ole valmiina kaapissa.

Vierailija
7/13 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta 2 uutta testiä, tee ainakin yksi testi vielä

Vierailija
8/13 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pitäis varmaan tehdä se testi... Onko kellään kokemusta tällaisesta tilanteesta?

Vierailija
9/13 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marketissa maksaa kahden testin pakkaus pari euroa.

Mutta jos haluaa mieluummin epätiedossa olla niin mikäs siinä.

Vierailija
10/13 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki, mutta se on pieni hinta siitä, että saa epätietosuuden pois.

Vierailija
11/13 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että raskaus on aina mahdollinen, jos seksiä on ollut ja kohtua ei ole poistettu. Onhan näitä kierukasta huolimatta syntyneitä lapsia, on sellaisia naisia, jotka ovat luulleet 20 vuotta etteivät voi lapsia saada ja sitten tuleekin yllätys... Epätodennäköistä toki, jos syö e-pillereitä ja kondomi on käytössä, mutta mahdollista silti.

Vierailija
12/13 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että raskaus on aina mahdollinen, jos seksiä on ollut ja kohtua ei ole poistettu. Onhan näitä kierukasta huolimatta syntyneitä lapsia, on sellaisia naisia, jotka ovat luulleet 20 vuotta etteivät voi lapsia saada ja sitten tuleekin yllätys... Epätodennäköistä toki, jos syö e-pillereitä ja kondomi on käytössä, mutta mahdollista silti.

Totta. Eniten vaan epäilyttää tuo kun menkat kuitenkin oli jo tiputtelua pitkään. Ei kai se auta kuin testi tehdä, tälläkin hetkellä väsyttää ja heikottaa. Ja mulla oli ovulaatio tod.näk. ennen pillerin ottoa ennemmin kuin jälkeen. Siinähän vaiheessa se ei kuulema auta jos ovulaatio on jo tapahtunut. Ap.

Vierailija
13/13 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi