Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

22v poikani toi "näytille" 17-vuotiaan tyttöystävän, voiko suhde kestää?

Vierailija
18.03.2016 |

Tyttö vaikutti ihan mukavalta ja ei tuo ikäero mitenkään suuri ole, mutta mietin vain, voiko suhde kestää? Tyttö on sen verran nuori, että voi haluta pian elämässään eri asioita kuin nyt ja saattaa hakea eri paikkakunnallekin opiskelemaan kuin missä poikani asuu. En haluaisi, että poika pettyy taas, on jo muutama epäonnistunut suhde takana.

Miten te muut olette yleensä suhtautuneet tällaiseen ikäeroon?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi kestää? Poika on nuori eikä toivottavasti vielä vakiinnu loppuiäkseen

Vierailija
2/18 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole edes suuri ikäero. Täyttää luultavasti 18 tänä vuonna? Eri asia jos se likka ois 16.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Kai annoit pojallesi yläfemman kun oli noin kisakireän kolon löytänyt itselleen?

Vierailija
4/18 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikasi on 22, anna sen tehdä JO OMAT PÄÄTÖKSENSÄ.

Vierailija
5/18 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietysti kestää. Erilleen sitä kasvaa kaiken ikäiset ihmiset, eivätkä vain nuoret. Voihan olla, että poikasi muuttaa tytön perässä, jos hän menee opiskelemaan taikka hakeutuu samalle paikkakunnalle itsekkin opiskelemaan lisää. Ei tuohon oikein voi vanhempana sanoa juuta taikka jaata.

Vierailija
6/18 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kestää tai sitten ei. Ei sitä voi kukaan etukäteen tietää.

Vierailija
7/18 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä seurustelin 17 vuotiaana 21 vuotiaan kanssa ja muutettiin nopeasti yhteenkin. Pari vuotta asuttiin yhdessä ennen eroa, joka ei liittynyt mitenkään ikään vaan miehen mustasukkaisuuteen ja väkivaltaan. Olin puol vuotta sitten yksin ja 20 vuotiaana tapasin kuukauden eksääni vanhemman miehen, jonka kanssa ollaan oltu nyt 7 vuotta.

Väitän, että ihan yhtälailla mahdollisuus onnistua, kuin niilläkin jotka on samanikäisiä. Ja itseasiassa usein parikymppiset miehet haluu aika samoja asioita kuin teinitytöt.

Vierailija
8/18 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikasi on 22, anna sen tehdä JO OMAT PÄÄTÖKSENSÄ.

Näinpä, suotta siitä suhteen kestävyydestä stressaa, eiköhän se ajan kanssa selviä :D En näe tuon perusteella syytä, ettei olisi mahdollista

Vierailija
9/18 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai suhde voi kestää, jos rakkautta vaan löytyy. Itse olin 15v (täyttämässä 16v) kun tapasin nykyisen mieheni ja hän oli tuolloin 20v. Nyt olen 20v ja mies 25v ja ensimmäinen lapsi tulossa, en voisi olla onnellisempi :)

Vierailija
10/18 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin on nuoria joten kuka tietää, aika näyttää.

Vierailija
11/18 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpikin on nuoria joten kuka tietää, aika näyttää.

Niinhän se taitaa olla

Vierailija
12/18 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 18-vuotiaana olin silloin 27-vuotiaan mieheni kanssa yhdessä (oltu jo vuosia) ja menimme naimisiin kun olin 21 ja nyt vuosia ollaan oltu naimisissa :) miksei kestäisi? Siis sen ikäeron kannalta, eihän mainitsemasi ikäero ole edes yhtään mitään. Viisi vuotta? Ketä kiinnostaa. Ei kaikki teinitytöt halua paneskella ympäriinsä, itsekin olen sängyssä ollut vain tämän mieheni kanssa jonka tapasin teininä :)

Vierailija
13/18 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen ikäero.4 vuotta. Yleisin on 2-3 vuotta. Kestää tai ei kestä. Ei sitä koskaan etukäteen voi tietää. Tosin ei tavallisesti opiskelu eri paikkakunnilla ole mikään ongelma jos ollaan tosissaan.

Vierailija
14/18 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voisi kestää? Siis mikä ongelma 5 vuoden ikäero olisi?:D Naurettavan pieni ero, johon on turha kiinnittää mitään huomiota. Voi olla, että haluavat hyvinkin samanlaisia asioita nyt ja tulevaisuudessa. Älä huolehdi, poika osaa varmasti tehdä omat päätöksensä ja elää elämäänsä miten itse haluaa. Vaikka tyttö on vielä teini, ei se automaattisesti tarkoita että on lapsellinen tai kykenemätön vakavaan suhteeseen. :)

Vierailija
15/18 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kestää siinä missä mikä tahansa muukin suhde. Exäni (silloin 23v) tapsin, kun olin 17-vuotias, täyttämässä 18. Oltiin yhdessä reilut pari vuotta ja avoliitossakin olimme. Nyt pian 21-vuotiaana seurustelen 35-vuotiaan kanssa, ja ikäeroon tämä suhde ei ainakaan tule kaatumaan.

Vierailija
16/18 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloin 17-vuotiaana seurustelemaan 24-vuotiaan kanssa :)

Vierailija
17/18 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 16v. ja mies 21v. kun ruvettiin seurustelemaan.. :D Taivalta takana kohta 16 vuotta, avioliitto ja kaksi lasta. Elämäni mies.

On se anoppi myöntänyt, että kyllä häntä alkuun mietitytti että mitähän tuostakin tulee.. :D Hyvä tuli!

Vierailija
18/18 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kestää, mutta tärkeämpi asia tässä on se, että se ei ole sinun murheesi eikä sinun kuulu suhtautua siihen mitenkään. Olisiko aika katkaista napanuora?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi