Sukupuolisyrjintää kotona.
Fiina on nimeni ja olen nyt asunut 2-vuotta yhdessä saman miehen kanssa.
En ole koskaan aiemmin kirjoittanut tänne, mutta nyt haluan kertoa miten hän kohteli minua.
Me olemme tosiaan nyt asuneet yhdessä kahden vuoden ajan ja mittani alkaa olla täynnä.
Ilmeisesti miehelle on täysi mahdottomuus laittaa minulle ruokaa kun tulen töistä kotiin ja uskon tietäväni miksi..
Naiseuteni on tähän suurin syy, sillä eihän mies voi naiselle rukaa laittaa.
Apaattinen ja kateellinen mieheni ei voi vain yksinkertaisesti laittaa minulle ruokaa koska olen nainen ja hän "mies".
Tällainen on aivan käsittämätöntä ja kun mainitsen hänelle tästä valittaa hän työkiireistäään (tekosyy).
Sellaista siis.
Itse työskentelen voittoa tavoittelemattomassa hyväntekeväisyys järjestössä ja aikani kuluu sen kanssa.
Annan parisuhteelle kaikkeni ja olenkin yrittänyt saada meidät parisuhde tapiaan mutta mies vain suuttuu ajatuksesta (maksaa kuulemma liikaa, mutta hän ei vain halua saada suhdettamme toimimaan).
Näin ollen kysynkin teiltä mitä minun tulisi tehdä, olen aivan hukassa ja peloissani
Sillä olen yrittänyt jo vaikka mitä saadakseni kontaktia häneen.
Annan jo kaikkeni mutta tiedän ansaitsevani parempaa, mutta miten saavuttaa se?
Kommentit (7)
Mitä rukaa sulle pitäisi laittaa?
Mitäpä jos pikkuneiti menisi ihan oikeisiin töihin.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs itse sitten teet töiksesi jos kerran on varaa olla niin suurta ja mahtavaa? Luultavasti olet vain joku työtön täällä huutelemassa ja hankkimassa itselle parempaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkä Ruka liittyy tähän mitenkään? Haluaisitko vähän selventää?
Aikuistu. Ei sinun tarvitse antaa kaikkeasi, kun kumppanisi ei anna puoltakaan.
Tyttökulta älä huoli. Olet itsenäinen nainen eli tee omat päätöksesi ja tämän vuoksi sinun kuulu tehdä se mikä sinusta tuntuu oikealta. Hyväntekeväisyystyö on tärkeää ja sinun tulee seurata unelmiasi. Älä anna kenenkään miehen retkun sinua pompotella!
No mitäs nyt sitten luulet? Kaksi vuotta yhdessä ja nyt ihmettelet. Miten olis jos vaihtaisit miestä?