Ostin valkoiset tennarit, nyt saa kevät tulla
Kommentit (13)
Kiitos, haluankin olla juuri niinkuin ruotslaiset. Sitä paitsi tuo sun muotifläsh kuulostaa niin 2010 vuoden muodilta että..
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, haluankin olla juuri niinkuin ruotslaiset. Sitä paitsi tuo sun muotifläsh kuulostaa niin 2010 vuoden muodilta että..
No eihän sun tartte olla. Jestas. Kunhan kerron millaista täällä on kevätmuoti nuorilla naisilla ja vähän vanhemmillakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän sun tartte olla. Jestas. Kunhan kerron millaista täällä on kevätmuoti nuorilla naisilla ja vähän vanhemmillakin.
laita linkki tyyliin, kuulostaa kivalta.
mina sata kela mota valkotosua nut ola huva baila soomi homo virupoika kasa pesta katu puhtasi ku mina tula kohta katso koulu tutoja minu muna herata jo ola pusi taus kiima
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
laita linkki tyyliin, kuulostaa kivalta.
Ei mulla mitään linkkejä ole, kunhan totesin, että tällaista täällä. Jos tarkenee, niin sitten nahkatakkia päälle bikermallisena.
Mulla myös, ihanan raikkaat talven jälkeen taas. Kun on pitänyt mustaa ja tummaa koko talven.
Onkos värikkäiden lenkkarien aikakausi ohi?
Vierailija kirjoitti:
mitkä tennarit ostit??
Kalliit..... Minna Parikan bunnyt. Olen pitkään haaveillut niistä....
Mäkin ostin valkoset tennarit. Värjäsin ne pinkillä ja taivaansinisellä.
Tää oli jotenkin sympaattinen aloitus. :) Oispa jo tennarikelit!
Vierailija kirjoitti:
Tää oli jotenkin sympaattinen aloitus. :) Oispa jo tennarikelit!
Kyllä etelässä on ollut lumetonta kaupungeissa jo pitkään
Tukholman muotiin kuuluu valkoiset tennarit, boyfriend farkut ja parkatakki. Ponnari vielä ja se on siinä. Iphonen valkoiset kuulokkeenjohdot takin päällä.