Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä kaveria vaivaa kun suuttuu ihan kaikesta?

Vierailija
18.03.2016 |

Mikä luonnevika mun kaverilla voisi olla, kun loukkaantuu tai suuttuu tai molempia melkein kaikesta?

Esim kaveri on tulossa kylään ja kysyn onko terveenä ettei vauva saa flunssaa tms niin kaveri suuttuu eikä puhu 2 viikkoon.

Tai jos vahingossa kommentoi lasten vaatteita (ohuet hanskat pakkasella). Koko ajan saa olla kieli keskellä suuta ettei sano mitään jonka voisi käsittää arvosteluksi koska suuttuu heti ja pitää mykkäkoulua.

Jos kaveri esittää jonkun ehdotuksen niin siihen on suostuttava 100% koska jos ehdottaa mitään muutoksia (esim mentäiskin leffaan eri kellonaikaan kun ehdotettu tai eri päivänä) niin sitten ei mennä ollenkaan.

Tätä on jatkunut jo yli 10 vuotta ja yhä pahenee vaan. Koko ajan vaan herkemmin suuttuu. Nyt olen alkanut miettimään että onko toi nyt joku luonnevika vai mikä kun ei nyt normaali ihminen ole noin mustavalkoinen ja äksy. Todella rasittavaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletkos miettinyt koskaan, millä tavoin ilmaiset itseäsi ystävällesi? Pelkkä v-mäinen äänensävy tai vastaava saattaa ärsyttää kaveriasi. Sitten hänellä palaa pinna kanssasi. Ymmärrän toki, mutta luulen ettei tämäkään ole ihan niin mustavalkoista. Jospa vaan kysyt häneltä että mikä on ongelma ja ratkaiskaa se.

Vierailija
2/3 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotko niin kun mun kaveri. "Hei halooooo!!" Kaveri joka ei muuten tiedä oikein mistään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luepa kommenttisi uudelleen, ja vielä kerran.

Miksi sun pitää kysyä onko terve kun tulee kylään?

Miksi sun pitää kommentoida sen lapsen vaatteita?

Miksi sun pitää muuttaa leffa-aikaa, päivää tms jos se kerran on jo sovittu?

Taidat olla hankala. Mäkin suuttuisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän