Kyllä minulle ainakin kelpaa villasukat tai kahvikuppi tai kylpytakki joululahjaksi
Kommentit (26)
Vuosia olen toivonut villasukkia ja vain villasukkia, ei ole tullut kuin kerran. No onneksi on tekijöitä joille maksamalla saa
Kaikki nuo kelpaisi. Täydellistä jos siinä kahvimukissa olis muutama konvehteja. Tai kylpytakin mukana joku hyvän tuoksuinen suihkusaippua.
Minulle ei. Jalkani on aina kuumat enkä voi pitää villasukkia. Kahvikuppeja on jo tarpeeksi. Kylpytakkia en käytä.
Jos nuo kaikki saisi ja vielä Vihreitä kuulia, olisi paras joulu näin aikuisiällä.
Samoin tänne. Just kyselin tyttäreltä että mistä sais villasukat kun entiset on reikiä täynnä. Pitää varmaan opetella uudestaan sukkien kutominen. Villasukat on parasta ikinä, uusi kylpytakkikin olisi kiva:)
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaa kuuma ja kostea sekä tiukka pi***u
Sekoita kapeaan glögimukiin hyytelöimisainetta ja anna hyytyä. Glad jul för dig!
Ehkä se noiden perus sukkalankojen idea on se, kun käytät niitä joululahjasukkia vuoden, on niissä reiät vähintään pohjassa. Taas voi pyytää uudet.
Vierailija kirjoitti:
Jos lopettaisit tänne vauvalle kommentoimisen, niin vois jossain muussa foorumissa onnistaa...esim. tinderissä. Uskon kyllä että, et tule kyseistä tavaraa koskaan saamaan i*ioottimaisuutesi takia. Hyvää loppu eläämää kumminkin:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekoita kapeaan glögimukiin hyytelöimisainetta ja anna hyytyä. Glad jul för dig!
Tää on hyvä😂
Ikää jo +60v. Joka joulu vielä jonkun lahjan saanut eikä vielä yksikään ole huono ollut.
Minä en kyllä ymmärrä mukeja lahjana, ei ole käyttöä eriparin mukeille. Muutama löytyy ja niistä juon yksin ollessani, eriparin kulhoja käytän koiran ruokakuppeina. Ylipäänsä parhaita lahjoja ovat ne, jotka kulutetaan syöden tai jollain muulla tavalla. En osta itsekään itselleni mitään mitä en tarvitse, joten minulla on vain yksi kylpytakki kerrallaan. Jos kylpytakkini alkaa vedellä viimeisiään ja ostaja tietää sen, asia on ok, sama minkä tahansa muun asian kanssa. Villasukat ovat poikkeus, niitä äitini tekee ja otan mielelläni vastaan erilaisia.
Ikää jo +60v. Joka joulu vielä jonkun lahjan saanut eikä vielä yksikään ole huono ollut.
Minullekin kelpaisi. En kyllä saa joululahjaksi mitään, sen tiedän jo ennalta.
Vierailija kirjoitti:
Minullekin kelpaisi. En kyllä saa joululahjaksi mitään, sen tiedän jo ennalta.
Entä jos hankit itsellesi joululahjan?
Samoin.