En ymmärrä miksi miehet haluavat minut
Olen nyt neljännessä pitkässä parisuhteessa. Minä olen aina ollut se jättäjä. Nykyinen suhde on kestänyt kohta 10 vuotta ja olen varmaankin vihdoin löytänyt sen oikean.
Mutta siis ihmettelen miksi miehet ovat halunneet pitää minusta kiinni kynsin ja hampain. Edellisissä suhteissa olen pettänyt, silti miehet olisivat halunneet jatkaa.
En myöskään ole mikään ihanne tyttöystävä.
-Seksiä on ehkä kerran viikossa, joskus jopa paljon harvemmin.
-Kiukuttelen typeristä asioista.
-Välillä kiellän mieheltä omat menot.
-Olen laiska siivoamaan.
-Olen köyhä.
-Minulla on huono yleissivistys.
-Kroppa ei ole mikään mairitteleva, olen ehkä sellainen laihaläski.
No ehkä plussaa..
-osaan tehdä ihan hyvää ruokaa ja yleensä joka päivä teen ruuan (en kuitenkaan ihan aina)
-olen ihan hyvännäköinen...tai ainakin vuosia sitten olin, nyt olen omasta mielestäni rupsahtanut, kuitenkin saan edelleen huomiota miehiltä.
- en nalkuta.
Jokin aika sitten tapasin ensimmäisen poikaystäväni, oltiin yhdessä 5v (tästä on n. 20v aikaa). Hän tunnusti ettei ole koskaan rakastanut ketään niin kovasti kuin minua ja välillä edelleen elättelee toiveita yhteen paluustamme, vaikka on jo naimisissa.
Edellinen mieheni kertoi että olen maailman parasta seuraa ja elämänsä kuulemma romahti eron jälkeen, ei voi koskaan kuulemma löytää yhtä ihanaa naista.
Nykyinen myös edelleen jaksaa rakastaa ja kestää kiukuttelut ja muut typerät oikut.
Ihmettelen siis miksi ihmeessä nuo miehet jaksavat minua, koska en todellakaan ole mikään ihannenainen.
Kommentit (27)
Olet hyvää seuraa, nähtävästi pidät itseäsi arvossa ja kaiken lisäksi tarjoat miehille jännitystä että kuria.
Olen itsekin huomannut, että mitä itsevarmempi ja välillä jopa pomottava nainen (ei siis mikään nalkuttaja, vaan vahva temperamentti) sitä enemmän miehiä kiinnostaa ja tunteet roihuaa kuumina. Niin se vaan näyttää menevän, että miehet etsivät pääasiassa naisesta juuri haastetta.
Kaipa se on jonkilaisesta karismasta kiinni. Joissakin ihmisissä on vain jotakin sellaista mikä vetää muita ihmisiä puoleensa, mutta paperille on vaikeampi määritellä mikä se ominaisuus tarkalleen ottaen on.
Ehkä sä vedät puoleesi epätoivoisia miehiä? Vähän samaan tapaan, kun jotkut löytää aina alkkikset, jotkut narsistit jne.
Kauniit kasvot ja hoikka kroppa riittää jo pitkälle.
Mulla on sama "vika". En tosin ole seurustellut kuin kahden ihmisen kanssa vakavasti (ensimmäisen kanssa naimisissa ja lapsi ja toisen kanssa olen kihloissa, nyt on oltu yhdessä vajaa seitsemän vuotta ). Sairastan masennusta, en ole rikas ja ulkonäkökin on ihan tavallinen. Olen urheilullinen ja viihdyn paljon itsekseni. Suhteessa on ollut todella paljon haasteita sairauteni vuoksi ja silti mies haluaa olla kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama "vika". En tosin ole seurustellut kuin kahden ihmisen kanssa vakavasti (ensimmäisen kanssa naimisissa ja lapsi ja toisen kanssa olen kihloissa, nyt on oltu yhdessä vajaa seitsemän vuotta ). Sairastan masennusta, en ole rikas ja ulkonäkökin on ihan tavallinen. Olen urheilullinen ja viihdyn paljon itsekseni. Suhteessa on ollut todella paljon haasteita sairauteni vuoksi ja silti mies haluaa olla kanssani.
Lisään vielä, että nuorena tietenkin oli paljon poikaystäviä, jotka vaihdoin aina lennossa mielenkiintoisempaan, edelleenkin moni näistä nuoruuden poikaystävistä haikailee perääni (kertoo sen myös todella suoraan jos jossain törmätään). Kohtelin näitä ihmisiä silloin todella törkeästi, silti kuulemma rakastavat aina, perheestä huolimatta. En oikeasti ymmärrä. Minuun myös ihastutaan todella helposti, edelleenkin.
Olisipa kaltaisiasi enemmän, ei kannatakaan muistaa kuin ne kaikkein positiivisimmat asiat!
Miehet haluaa hankalan naisen. Mitä kamalampi justiina, sitä varmemmin parisuhteessa. Sitten taas sellaiset rennot ja elämänmyönteiset naiset liihottelevat usein vapaana.
Mulla sama juttu. Olen käynyt sinkkuna valehtematta kymmenillä nettitreffeillä ja jokainen mies on halunnut jatkaa yhteydenpitoa ja ollut kiinnostuneita. Muita paikkoja joissa on joku randomi kiinnostunut minusta on koirapuisto (kolme miestä, joista 2kertoi suoraan kiinnostuksensa ja kolmas selvitti rekisterinumeron avulla tietoni), abc-asema (mies selvitti tietoni auton rekisterinumeron kautta ja otti netissä yhteyttä), ikea (mies toi parkkipaikalla käyntikorttinsa kun pakkasin autoa äitini kanssa). Näiden lisäksi aina kun olen baarissa ollut kiinnostuneita on yllin kyllin, kuntosalilla, kaupassa ja jopa töissäni.
Olen ihan kaunis ja huoliteltu 165cm sinisilmäinen blondi, mutta ottaen huomioon, että kaverit joiden kanssa sinkkuna liikuin baarissa olivat malleja niin en varmasti ole ikinä ollut porukan kaunein. Kavereillani on aina ollut se ongelma, että miehistä ei kuulu ekojen tai muutamien treffien jälkeen mitään ja minusta se tuntuu käsittämättömältä. Olen puhelias ja iloinen, mutta osaan olla myös todella räiskyvä ja hankala. En ole ikinä ollut miesten kanssa aktiivinen pitämään yhteyttä ja olen usein myöhästellyt (en tahallani) treffeiltä.
Kuten ap, niin en ole itse ikinä ymmärtänyt miksi minusta niin helposti kiinnostutaan eikä päästetä irti. Olen tätä pohtinut myös nykyiselle aviomiehelleni ääneen :)
Siksi, koska ne eivät ole tavanneet vielä minua.
lööökölkl kirjoitti:
Mulla sama juttu. Olen käynyt sinkkuna valehtematta kymmenillä nettitreffeillä ja jokainen mies on halunnut jatkaa yhteydenpitoa ja ollut kiinnostuneita. Muita paikkoja joissa on joku randomi kiinnostunut minusta on koirapuisto (kolme miestä, joista 2kertoi suoraan kiinnostuksensa ja kolmas selvitti rekisterinumeron avulla tietoni), abc-asema (mies selvitti tietoni auton rekisterinumeron kautta ja otti netissä yhteyttä), ikea (mies toi parkkipaikalla käyntikorttinsa kun pakkasin autoa äitini kanssa). Näiden lisäksi aina kun olen baarissa ollut kiinnostuneita on yllin kyllin, kuntosalilla, kaupassa ja jopa töissäni.
Olen ihan kaunis ja huoliteltu 165cm sinisilmäinen blondi, mutta ottaen huomioon, että kaverit joiden kanssa sinkkuna liikuin baarissa olivat malleja niin en varmasti ole ikinä ollut porukan kaunein. Kavereillani on aina ollut se ongelma, että miehistä ei kuulu ekojen tai muutamien treffien jälkeen mitään ja minusta se tuntuu käsittämättömältä. Olen puhelias ja iloinen, mutta osaan olla myös todella räiskyvä ja hankala. En ole ikinä ollut miesten kanssa aktiivinen pitämään yhteyttä ja olen usein myöhästellyt (en tahallani) treffeiltä.
Kuten ap, niin en ole itse ikinä ymmärtänyt miksi minusta niin helposti kiinnostutaan eikä päästetä irti. Olen tätä pohtinut myös nykyiselle aviomiehelleni ääneen :)
Wau. Siis yksinkertaisesti wau. Minä olen 30+ nätti sinisilmäinen blondi ja minusta ei ole ollut kiinnostunut KUKAAN. Ei yksikään mies. En ole kelvannut viikoksi enkä vuodeksi. Minuun ei ihastuta eikä rakastuta, minua ei kaivata. Voin vain haaveilla tällaisesta elämästä... Olet onnekas.
oon miettinyt tuota paljonkin
Haluaako miehet kuitenkin eniten olla naisen kanssa joka päättää kaikesta, pomottaa, määräilee ja oikuttelee? Voisko joku mies kertoa mulle.
Näin sivusta seuranneena kauhulla kattelen parisuhteita joissa nainen dominoi ihan 10 -0 miestään. silti näissä suhteissa naimisiinkin mennään kun nainen on vetänyt raivarit kosinnan puuttumisesta jo useaan kertaan.
jospa sä olet itsevarma, kunnianhimoinen, määrätietoinen, tiedät mitä haluat ja kaiken lisäksi hauska? oisko siitä kyse :)
Minä koen niin, että aluksi moni haluaa minut mutta suhteen edetessä luonteeni hankaluus on liikaa. En ota kylläkään syitä niskoilleni kaikesta, mutta olen jollain tavalla rakkaudenkaipuinen mutta silti niin itsenäinen...
No sitten tulen jätetyksi, koska itse en jätä vaikka aihetta olisi. Mutta myöhemmin porukka ottaa usein yhteyttä taas.
Tiedä sitten.
Olet hyvännäköinen. Loppupeleissä se riittää.
Mä olen jo yli 40 v, hyvin tavallisen näköinen, silmälasipäinen perheenäiti. Ja vientiä vaan olisi. Toissa viikollakin joku 10 vuotta nuorempi uusi työkaveri alkoi laitella viestejä ja pyytää kahville. Näitä tulee vähän väliä. En ole keksinyt mitään muuta syytä miesten kiinnostukselle kuin sen, että olen helposti lähestyttävä, todella ystävällinen ja hauska. Otan vähänkin suuremmassa ryhmässä aina hauskuuttajan roolin. Uskon, että se on se, mikä vetoaa. Olen myös sopivasti avoin ja aina aidosti kiinnostunut keskustelukumppanistani.
Vierailija kirjoitti:
Olet hyvännäköinen. Loppupeleissä se riittää.
Ei riitä. Tiedän useita nättejä ja hyvännäköisinä pidettäviäkin naisia (eivät superkauniita, mutta ei ap itseään siten tosin kuvannutkaan) eikä heillä ole ollut miehiin tuollaista efektiä. Jos nainen ei ole itsevarma ja magneettinen luonteeltaan ei tule saamaan tuon tason sitoutumista ja tunteita aikaan miehissä.
Mussa ihan sama vika.. Kukaan koskaan oo mua jättänyt vaikka suhteessa oon ollu tosi hankala ja dominoiva tietyllä tapaa.. Muutama suhde takana ja kaikki aina taipunu mun tahtoon ja passanneet mua ihan älyttömästi. Nykynen käy vaikka 5 kertaa päivässä kaupassa ja aina tekee mitä haluan. Se on aika tylsää. Ois kerranki semmonen mies joka mut ite laittas tekee jotai. Sitte kaikki aina ihastuu muhun.. Kai se on ku oon nuori, hyvännäkönen (kuulemma), piän ulkonäöstäni huolta, osaan tehä ruokaa ja oon hauska ja keskustelutaitonen että en mikää bimbo vaikka siltä saatan näyttää päällepäin.
Ja just että entiset vaikka suhteessa niin haikailee mun perään.
Ja miehet ollu tosi fiksuja eikä mitään vässyköitä.. Lujatahtosia. Jotenki saanu ne vaa mun pikkusormenympärille vaikka en oo tarkottanu.. Ne on vaa alkanu roikkuun mussa. Eikä millää erota.
Sinussa on joku semmoinen juttu, joka vetää puoleensa, mutta et vain itse tunnista/huomaa itsessäsi.