Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuopio - kannattaako muuttaa? Tulkaa kuopiolaiset kertomaan.

Vierailija
18.03.2016 |

Mulle Kuopio on tosi pohjoisessa kun olen pääkaupunkiseudun kasvatti, joten olen vähän nihkeä sen suhteen lähdenkö noin kauas. En ole koskaan tuolla käynyt, ensivaikutelma Googlen kartasta saatuna on miellyttävä, hieman vanhanaikainen kaupunki, onko tämä totta? Onko nuoria opisleijoita (itse olen)?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satamassa on tosiaan opiskelija-asuntoja, mutta osassa niistä kuulemma ei ole uunia, keittolevy vain. Ne on vanhoihin taloihin rakennettuja. Järvenrannalle pääsee asumaan edullisestikin, on muitakin paikkoja kuin keskusta ja ei siellä kaikki talot ole uusia. Uudet on kalliita missä vain, varsinkin rannoilla. 

Jos ap tykkää lenkkeillä, kannattaa yrittää Puijonlaaksoon. Sieltä on kävelymatka yliopistolle, kohtuullinen matka myös keskustaan. riippuen tosin vähän sattuuko taivaanpankontielle vai samoilijantielle, jos opiskelija-asuntoon meinaa. Ylämäkeä on sitten tiedossa kyllä myös. Puijon"laakso" on korkealla. Jos tulee pk-seudulta, bussiliikenne tuntuu harvalta, mutta jos tulee jostain Vaasasta, bussiliikenne tuntuu tiheältä. 

Vierailija
42/43 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuminen on kyllä tolkuttoman kallista. Keskustasta ei saa vuokrayksiötä alle 550 eurolla kuin tuurilla. Kahviloita on vähän keskustassa ja menevät aikaisin kiinni. Museoita neljä. Bussiliikenne kallista. Muuten ihan kiva kaupunki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistava ja ruma pikkukaupunki, josta on pitkä matka joka paikkaan.

mikä siitä tekee ahdistavan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme