Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa alkaa yrittämään vauvaa tämän vuoden puolella, itken onnesta

Vierailija
18.03.2016 |

Olen niin liikuttunut, vaikka mitään varmuutta siitä, että homma edes onnistuu, ei ole. Olen jo 29 ja halunnut lapsia jo viimeiset viisi vuotta. Vihdoin ajankohta tuntuu sopivalta ja mieskään ei enää sano "sitten joskus".

Tulkoon siis vauva, jos on tullakseen. Minulla on todettu mahdollista lapsettomuutta aiheuttava sairaus, mutta toivoani en menetä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! :)

Vierailija
2/6 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten heti ehkäisy pois! Miksi enää tuhlata aikaa sen enempää? Tärppionnea! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi, että puoli vuotta haluaa vielä odotella. En tiedä kyllä miksi, mutta en aio painostaa. Olo on jotenkin niin tyyni ja rauhallinen, kun vihdoin sain varmuuden siitä, että mies haluaa lapsia myös, enkä se ole vain minä. Ap

Vierailija
4/6 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kovasti! Miehen vauvakuume on jotenkin liikuttavaa.. itse en varsinaisesti halunnut lapsia, en jotenkin uskaltanut kun olin aivopesty siihen että kaikki kavahtavat lapsia haluavaa naista, niin miehet kuin työnantajatkin. Sitten tapasin miehen jolla kova ulkokuori kätki sisälleen mitä pehmeimmät arvot, hänestä perhe on tärkeintä maailmassa, se joka on ja pysyy ja johon luottaa. Joten tässä sitä ollaan 8kk vauvan äitinä nyt, minäkin täytän 29 tänä vuonna :)

Vierailija
5/6 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen kanssa?

Vierailija
6/6 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille miehelle että ei se ole sanottu että naps heti olet paksuna kun puolen vuoden kuluttua niin päätetään. Ehdota ehkäisyn poisjättöä. On sitäpaitsi mukavempaa ja rennompaa paneskella "tulee jos on tullakseen" -periaatteella, eikä siten että tämä seksikerta on se kun pannaan lapsi alulle.