miten pääsen eroon tosta
Se tunne kun tajuat vuosien yhdessäolon jälkeen että toinen on täysi p*ska. Ja joudut silti jatkamaan yhdessä.... Nyt tajuan sen pallo jalassa tsoukin. Ei vaan naurata.
Tana kun mikään ei tuolle kelpaa. Aina naama rutussa ja vaikka ollaan kimpassa niin perus käytöstavat nolla mua kohtaan. Vieraalle ei varmasti noin käyttäytyisi.
Ei mulla muuta. Haist pask! Helpotti.
Kommentit (4)
Joo, erota saa kyllä. Onko ap:n panostus perheen-, kodin- ja parisuhteenhoidossa kohdallaan? Exäni valitti, että häntä ei kohdella kuin ihmistä (kohtelin kylmästi enkä kunnioittanut enää). Johtui ihan siitä, että jätti kaiken vastuun mulle ja eikä välittänyt, tuliko mun perustarpeet (vuosien valvomisputki lasten kanssa, mies ei ikinä antanut mun nukkua edes päiväunia, vaikka oli työttömänä kotona, saatikka, että olisi öisin kertaakaan herännyt). Sen lisäksi ryyppäsi, petti ja siipeili. Silti marttyyrina valitti "epäinhimillisestä kohtelusta".
En kaipaa hetkeäkään kyseistä kaltoinkohdeltua helmeä...
Osallistun, teen ja kohtelen hyvin. Yritän antaa omaa tilaa jne. jne...
Vaan vhittu kun sitä joutuu tekemään kaikkea. Ei vaan riitä että olen aito itseni. Toinen vaan öllistelee ja ei yhtään pidä mua ja mun juttuja mielenkiintoisina.
En tiiä haluaako tahallaan ärsyttää että lähtisin lätkii, vaan luulisin edes ansainneeni uskollisuuden takia että se lähtisi jos ei mun jutut miellytä. Vaan joo sitä iloa en tuolle suo että lähtisin, saa itte lähteä jos ei kelpaa.
Ärsyttää kybällä... Käytöstavat kunniaan sano pappakin aikoinaan
JSSAP tai roiku paskassa suhteessa hamaan loppuun saakka. Valinta on sinun.
Mitäpä siinä muuta kuin eroa pukkaamaan. Näissä asioissa kärsiminen on vapaaehtoista.