Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olinkin sitten miehelle pelkkä ajankulu

Vierailija
18.03.2016 |

Mies piiritti ja viestitti, toi lahjoja ja kukkia. Alussa olin jopa ärtynyt noin näkyvästä yrityksestä, mutta lämpenin vähitellen. Kehittyi hyvä ja avoin keskusteluyhteys, yhteiset harrastukset ja suunnitelmat.Mies sitten ilmoittikin yllättäen, ettei olekaan kiinnostunut tosissaan ja olinkin ollut eheyttämässä hänen aiemmin rikkoutunutta suhdettaan.Tässä sitä taas olen tyhjän päällä, vaikka odotin ihanaa kevättä ja kesää. En tiedä, miten lohduttaisin itseäni.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan ehdit olemaan laastarina? Oliko miehen edellinen suhde pitkä?

Vierailija
2/5 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin häilyväisestä miehestä olikin hyvä pasta eroon! Tsemppiä, kyllä löydät paremman!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

... pasta on siis PÄÄSTÄ

Vierailija
4/5 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekevälle sattuu :) Nyt kyllä tykkäät ittestäs niin paljon, että unohdat tuon otuksen. Tsemp.

Vierailija
5/5 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan ehdit olemaan laastarina? Oliko miehen edellinen suhde pitkä?

Olin laastarina 3kk. Mutta, mutta.. se aika oli yhtä juhlaa. Taidokas mies puhumaan ja sai luottamaan häneen. Edellinen suhde hänellä kesti vuoden. Pidin kyllä outona, kun somessa oli näkyvissä edellisen naisen kanssa otettuja hempeilykuvia ja viestejä. Oli elämänsä rakkaus mainittuna monessa kohtaa. Tuon suhteen päättymisessä oli mielestäni jotain outoa. Asuivat jo yhdessä ja sitten liitto päättyi "tilan puutteeseen" ja nainen oli kysellyt, miksi lähdit vailla selityksiä. Mutta nämä siis vain miehen kertomaa. Naisenkin sivuilla näkyy edelleen samat kuvat.

Miehellä myös kaksi useamman vuoden suhdetta aiemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme