Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö koskaan unimaskia? Auttaako sellainen sinua nukkumaan vai häiritseekö se?

Vierailija
17.03.2016 |

-

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsee, en käyty

Vierailija
2/19 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin yhdessä vaiheessa järkyttävästä unettomuudesta ja silloin oli pakko käyttää, yritin siis eliminoida kaikki häiriötekijät ja saada huijattua itseni nukkumaan pitempään, olen aina tottunut nukkumaan pimeässä ja tuolla yritin sitten sitä pimeyttä korostaa.

Auttoi ehkä vähän mutta lopulta pystyin nukkumaan kunnolla vasta kun stressitekijät laukesi.

Vierailija
4/19 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa nukkumaan.

Harmi kyllä joissakin unimaskeissa on niin tiukat kuminauhat, ettei niitä voi käyttää. Lisäksi joistakin näkyy valo läpi niin että eivät pimennä yhtään.

Vierailija
5/19 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina! En pysty nukkumaan ilman. Ihan paras keväällä ja kesällä.

Vierailija
6/19 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli hyvä unimaski, mutta kun aioin pestä sen, huomasin että maskin kuminauha oli osittain mennyt pilalle ja siitä lähti pikimustaa nestettä. Tekisi mieli ostaa uusi, mutta se maksaisi taas 4 euroa, enkä usko että se uusi kestäisi yhtään kauemmin kuin edellinen.

Vierailija
7/19 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sälekaihtimet ja pimennysverho. Paljon parempi kuin joku maski.

Vierailija
8/19 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli maailman paras unimaski joskus, semmonen ohut, perussininen mustalla nenäosalla. Että saa kertoa mistä löytyis jos joku tietää 😅 Ei ollut kuuma, pimensi loistavasti ja pysyi jopa paikoillaan hyvin. Kotona en tarvitse mutta reissuissa hiton kätevä.

Vierailija
9/19 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty nukkumaan niin että ihollani on mitään ylimääräistä, ei edes vaatteita.

Vierailija
10/19 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyllä auttaa unen alkuun, mutta ei se paikallaan pysy. Yöllä havahtuessa se on jossain korvalla tai kokonaan pois päästä.

Vierailija
11/19 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli maailman paras unimaski joskus, semmonen ohut, perussininen mustalla nenäosalla. Että saa kertoa mistä löytyis jos joku tietää 😅 Ei ollut kuuma, pimensi loistavasti ja pysyi jopa paikoillaan hyvin. Kotona en tarvitse mutta reissuissa hiton kätevä.

Oliko siinä bluetooth kaiutin mukana

Vierailija
12/19 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, koska en tarvitse. Enkä myöskään tykkää siitä, että silmieni päällä tai naamallani on jotain nukkuessani. Tuntuu jo ajatuksena vieraalta. Jos mulle valoisuus aiheuttaisi vaikeuksia nukkua, niin silloin hommaisin ennemmin pimennysverhot.

Vierailija
13/19 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun pääpeiton alla, huivi nenän päälle saakka. Pimentää hyvin ja lämmittää päätä.

Vierailija
14/19 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa nukkua ilman.

Olen tottunut maskiin sillä asun miljoonakaupungissa, jossa on paljon valoja ympäri vuorokauden.

Jos matkalla unohdan maskiin kotiin niin en saa unta vaikka huone oli pilkkopimeä.

Vierailija
15/19 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt ostamista. Käytän korvatulppia öisin. Auttaa.

Vierailija
16/19 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko siinä bluetooth kaiutin mukana

Täh 😃 Ei ollut kyllä

Vierailija
17/19 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Macks unimaski on hyvä, saa ainakin apteekista. Siinä on silmien kohdalla kohoumat eli ei tule tollasta litistettyä oloa :D ja mulla ei ole ripsipidennyksiä. Lisäksi maski peittää aika hyvin. Kesällä hyvä apu aamu-uniselle kun pimennysverho ei peitä ihan kaikkea valoa.

Vierailija
18/19 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissussa on aina unimaski mukana, kun koskaan ei voi tietää saako hotellihuoneen tarpeeksi pimeäksi. Kotona nukun säkkipimeässä vuoden ympäri, on kunnolliset verhosysteemit.

Vierailija
19/19 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvät pimennysverhot ja makuuhuone näin lähes pimeä, silti käytän aina unimaskia. Monesti laitan vielä tyynynkin silmien päälle, nukun näin todella hyvin. Muuten heräisin ihan heti, kun mikä tahansa valo pilkahtaa jostain ja aamu alkaa valkenemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi