Mulla ois pari tyhmää kysymystä!!
Vaihdatteko lakanat aina "sen" jälkeen? (siveys siksi ettei siirretä toiselle palstalle)
Entä sen jälkeen kun teet yksin "sitä" ?
Itse laitan aina pyyhkeen alle, koska en todellakaan jaksa joka kerta vaihtaa lakanoita. Jos ei olisi pyyhettä niin pitäisi, koska lakanat on aina ihan kosteana hiestä.
ja olisihan siinä kohta koko sänkykin homeessa jos ei ole mitään alla ja ihan kunnolla harrastellaan.
Miten muilla? Vai olenko ainut joka tehnyt tästä jonkun ongelman?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan vaihda. Ei tulisi mieleenkään. Luulen, että olet ainoa.
Eikö teillä sitten hikeenny tai likaannu lakanat yhtään hommien jälkeen? Vai etkö vaan välitä
Ap
Ai että masturboinko niin, että lakanat ovat hiessä? En. Jos on oikein seuraakin, niin yleensä vaihdan.
Vaihdan koko sängyn ja kaikki makaukset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä sitten hikeenny tai likaannu lakanat yhtään hommien jälkeen? Vai etkö vaan välitä
Ap
En välitä. Johan saisin olla joka päivä lakanapyykkiä pesemässä. T: edellinen.
No ei meillä yleensä likaannu :D tai mulla yksinkään.. Vaihan kyllä jos sotkua tulee, mutta harvoin niin käy
Vierailija kirjoitti:
Ai että masturboinko niin, että lakanat ovat hiessä? En. Jos on oikein seuraakin, niin yleensä vaihdan.
Minä masturboin. Hahhaha. Riippuu vähän asennosta, mutta yleensä ne on hiessä. Reidet ja takapuoli hikoaa. Tiedän ainakin yhden miespuolisen jonka sänky homehtui samasta syystä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En välitä. Johan saisin olla joka päivä lakanapyykkiä pesemässä. T: edellinen.
Ok. Olen kai hirveä nipo sitten, mutta mua kyllä ällöttäisi nukkua puhtaana lakanoissa missä on jonkun miehen pehi ynnä muita eritejäämiä. Jos on kuivausrumpu niin ei ole ongelmaa lakanapyykin pesussa, vaikka joka päivä.
Ap
Juuri suihkusta tulleena sinne miehen jättämien ralliraitojen keskelle hypätä. Hyh. No joo, eipä ole mun sänky.
Ap