Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko undercut sama kuin sivusiili?

Vierailija
17.03.2016 |

Miehen sisko on kampaaja. Hän sanoi minulle ohimennen, että minulle sopisi undercut. Olin ihan että häh, mutta googlasin kotona. En ole ikinä tuota nimeä kuullutkaan. Kuvahaulla se on sivusiili. Onko se sama asia?

Miehen sisko on muuten ärsyttävä, siksi en kehdannut häneltä kysyä. Hän halusi vain brassailla sivistyssanalla, josta tiesi, etten tiedä, mitä se tarkoittaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo sivusiili, undercut jää piiloon. 

Vierailija
2/14 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.lily.fi/sites/lily/files/user/22568/2015/04/undercut_2.jpg

Tälläinen, voi siis tehdä hiustatuointeja jne ja saa piiloon halutessa tai näkyy kun on ponkkarilla. 

Mulla oli ihan normaali undercut ilman koristeluja ja sen tarkoitus oli kohottaa tukkaa takapuolelta näkymättä mihinkään. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin miehillä undercut = ananas

Vierailija
4/14 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi sellainen leikataan, jos sitä ei kukaan näe? Ja miksi sellainen "sopisi" kenellekään, jos se ei näy?

5/14 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, toki se voi yhdistyä sivusiiliin jos nostaa tarpeeksi korkealle. Undercut on siis siili niskassa, saa mukavasti rumat niskavillat pois jonka takia itse hankin

Vierailija
6/14 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo aikoja sitten saatettiin vaikka otsatukan alunen leikata ihan lyhyeksi ja varsinainen otsis sitten laskeutui pitempänä siihen päälle. Sitä kutsuttiin undercutiksi 2000-luvun alkupuolella.

Vierailija
7/14 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päältä pidempi, sivuilta siili, ainakin miehillä. Naisilla on ehkä enemmän variaatiota kun harvemmin miehet käyttää nutturaa vaikka olisikin pitkät hiukset.

Vierailija
8/14 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.lily.fi/sites/lily/files/user/22568/2015/04/undercut_2.jpg

Tälläinen, voi siis tehdä hiustatuointeja jne ja saa piiloon halutessa tai näkyy kun on ponkkarilla. 

Mulla oli ihan normaali undercut ilman koristeluja ja sen tarkoitus oli kohottaa tukkaa takapuolelta näkymättä mihinkään. :)

No eiko hiukset ole tosi ohuet, jos alta on pyolet pois? Sitten se hiirenhäntä ponnarille?

9/14 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi sellainen leikataan, jos sitä ei kukaan näe? Ja miksi sellainen "sopisi" kenellekään, jos se ei näy?

Etkö ikinä pidä sitten tukkaa kiinni? Silloin on toki turhaa, mutta jos joskus on ponnarilla tai nutturalla niin kyllähän se näkyy ja joillekkin sopii todella hyvin

Vierailija
10/14 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghosts kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ikinä pidä sitten tukkaa kiinni? Silloin on toki turhaa, mutta jos joskus on ponnarilla tai nutturalla niin kyllähän se näkyy ja joillekkin sopii todella hyvin

Tuota "sopimista" en minäkään tmmärrä. Eihän ulkonäkö muutu mihinkään, koska tukka on ponnarin alta joko siili tai sileä ja litteä eli aivan samannäköinen.

Vierailija
11/14 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme sukulaisia sulla. Tai sitten olet vainoharhainen.

Vierailija
12/14 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole minäkään ikinä kuullut. Kuvista päätellen ananastukka.

Vierailija
13/14 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille sopii, toisille ei ollenkaan. Minulla on ja on upea.

Vierailija
14/14 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisille sopii, toisille ei ollenkaan. Minulla on ja on upea.

Ei uskota, ellet laita kuvaa.