Miksi miehet katsovat pitkään kun hölkkään/juoksen ulkona?
Ilman meikkiä vielä. Päällä juoksutrikoot ja takki mikä peittää perseen. Jotkut jopa hymyilee. On myös kerran vislattu ja kerran tultu viereen juoksemaan ja juttelemaan. Olen yli kolmekymppinen. Ja kyse ihan kaikenikäisistä miehistä.
Kommentit (18)
Näytät varmaan hyvältä ilmankin meikkiä. Ja trikoot on aika paljastavat housut, vaikka takapuoli olisikin peitossa.
Hoikat jalat on seksikkäät trikoissa.
ihailevat vapaasti poppivia rintojasi.
Tee katugalluppi ja kysy niiltä miehiltä, miksi ne hymyilee.
Olet niin ihanan hehkeä ja kaunis, että miehet menevät sinusta aivan sekaisin-ihan iästä riippumatta. Haluaisivat vähintäänkin rakastella sinua, suurin osa varmaan haluaisi parisuhteen kanssasi. Tätähän sä kysyit.
Tissit on kyllä pienet ja urheilutopin vuoksi eivät heilu mihinkään. Jalatkaan mitkään hoikat, enkä ole hoikka vaan normaali. Ap
Uskoisin, että he kaikki himoitsevat (myös) sinua kauppojen kassojen jne. lisäksi.
Miehet ovat niin ihanan uskollisia ja luotettavia!
Jotkut ihmiset ilmehtii hassusti juostessaan. Kuulutko siihen ryhmään?
On äärimmäisen ilahduttavaa nähdä, että nainen pitää huolta itsestään myös fyysisesti, eikä vain pintakiillottamalla meikeillä. Itse pidän lenkkeileviä (hoikkia) naisia todella kiinnostavina seksuaalisesti ja myös kaverillisesti.
Lenkkeily kertoo myös itsekurista ja terveydentilasta yleisesti. Itsekurittomat eivät viitsi lenkkeillä, ja sairaat eivät pysty.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kieltä puhuu ne jotka juoksee vierelle kyselemään kuulumisia...?
Suomea. Ja täällä ei muutenkaan kyllä tule vastaan kun Suomalaisia ja hyvin Suomalaisen näköisiä miehiä. Tosin osa ihan komeita :) ap
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti en :) ap
Mä olen huomannut saman. Tosin olen huomannut myös, että vähän kaikki tuntuu tuijottavan juostessa, esim. myös keski-ikäiset naiset. Kai se on sitten niin outoa jos joku juoksee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kieltä puhuu ne jotka juoksee vierelle kyselemään kuulumisia...?
Suomea. Ja täällä ei muutenkaan kyllä tule vastaan kun Suomalaisia ja hyvin Suomalaisen näköisiä miehiä. Tosin osa ihan komeita :) ap
Huomasitko ap, että tuo ylempi kommentti johon vastasit, on poistettu tästä ketjusta?
Tämä hysteerinen sensuuri suorastaan naurattaisi, jos ei itkettäisi. Joka paikassa nähdään mörköjä ja kaikki mahdolliset kommentit ilmeisesti luonteeltaan rasistisia... =(
Ne tykkää kun pinppi vilkkuu trikoiden alahalkiosta.
Vierailija kirjoitti:
Ja joidenkin juoksutyyli on naurettava. :-D
On kiva katsoa kun nainen (hoikaa, ei sotanorsu!) juoksee. Se siro askellus on seksikästä.