Seksi, kun lapsi nukkuu samassa huoneessa?
Minkä ikäisen lapsen nukkuessa samassa huoneessa voi vielä harrastaa seksiä?
Oma tytär täyttää kohta viisi ja aina silloin tällöin tulee harrastettua seksiä lapsen nukkuessa. Ja tilanpuutteen vuoksi lapsi nukkuu samassa huoneessa, mutta on onneksi sikeäuninen :)
N27
Kommentit (14)
En ole ap. Mutta meillä nukkuu tänävuonna koulun aloittava mieheni lapsi meidän makkarissa, koska ei ole varaa isompaan kämppään. Kukaan meistä ei halua olkkarissa nukkua, kun kaksi kissaa vetää siellä yöt rallia.
Lapsella on äidillään oma huone, siitähän mies niitä elareita maksaa. Ei ole varaa miehellä kustantaa lapselle omaa huonetta kahteen kämppään.
Ja meillä harrastetaan öisin seksiä. Lapsi nukkuu sikeästi.
Vai tarttee 5.v oman huoneen? Mihin? Siihenkö että sen voi lukita sinne yksin leikkimään ja olemaan poissa silmistä?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka ahdasta teillä oikein on?? Eikö 5v. tarvi jo oman huoneen? Ettekö saa mitenkään järkättyä vaikka omaa nurkkausta olkkariin?
Meillä 3v. ja 2v. he nukkuvat samassa huoneessa ja sitten on leikkihuone.
Kyllä me pimeässä peiton alla harrastettiin kun esikoinen nukkui samassa huoneessa 2-vuotiaaksi. Mutta ei se mitään tajunnan räjäyttävää ollut..
5v. on kyllä jo ihan kipuraja. Mieti jos herää..
Leikkihuone erikseen...
Vierailija kirjoitti:
En ole ap. Mutta meillä nukkuu tänävuonna koulun aloittava mieheni lapsi meidän makkarissa, koska ei ole varaa isompaan kämppään. Kukaan meistä ei halua olkkarissa nukkua, kun kaksi kissaa vetää siellä yöt rallia.
Lapsella on äidillään oma huone, siitähän mies niitä elareita maksaa. Ei ole varaa miehellä kustantaa lapselle omaa huonetta kahteen kämppään.
Ja meillä harrastetaan öisin seksiä. Lapsi nukkuu sikeästi.Vai tarttee 5.v oman huoneen? Mihin? Siihenkö että sen voi lukita sinne yksin leikkimään ja olemaan poissa silmistä?
Samaa mieltä sun kanssa. Ja vielä leikkihuone erikseen. Jos meillä olis niin tekisin samalla myös pano huoneen.
No miksette anna laps(i)enne nukkua siellä makkarissa ja käytte sitten itse muualla kämpässä naimassa. Tarviiko sitä hiljaa peiton alla lapsen vieressä kihnuttaa?
Kiitos kommenteista. Kiva nähdä että en ole yksin tässä tilanteessa :)
Ja lapsella ei ole omaa huonetta, koska pätkätöitä tekevän yh:n rahat riittävät nipin napin tähän kämppään. Ja toisekseen, koska olen yh, niin ei niitä miehiäkään kovin usein ole yökylässä. Korkeintaan noin kerran tai kaksi kahdessa kuukaudessa, joten tämä järjestely ei ole mikään jatkuva ongelma, mutta mietin vaan missä vaiheessa tulee raja vastaan.
N27
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kommenteista. Kiva nähdä että en ole yksin tässä tilanteessa :)
Ja lapsella ei ole omaa huonetta, koska pätkätöitä tekevän yh:n rahat riittävät nipin napin tähän kämppään. Ja toisekseen, koska olen yh, niin ei niitä miehiäkään kovin usein ole yökylässä. Korkeintaan noin kerran tai kaksi kahdessa kuukaudessa, joten tämä järjestely ei ole mikään jatkuva ongelma, mutta mietin vaan missä vaiheessa tulee raja vastaan.
N27
Nussi vaan rauhassa.
Jos herää kesken kaiken käske hakemaan jotain muusta huoneesta, saatte ainakin housut jalkaan sillä välillä.
Kun mies tulee yö kylään laita lapselle peti olkkariin . Sanot vaikka että menee retkelle sinne ja keksit jotain rekvisiittaa
Mitäs kautta hommat sänkyseuraa, olisiko minulla mahkuja päästä housuihisi ;)?
M36
Vierailija kirjoitti:
Kun mies tulee yö kylään laita lapselle peti olkkariin . Sanot vaikka että menee retkelle sinne ja keksit jotain rekvisiittaa
Kukn mies tulee yökylään, niin laita teille peti olkkariin. Anna lapsen nukkua rauhassa omassa sängyssään. Ja tarviiko aikuiset touhuihinsa sitä sänkyä? Eikös kodeissa ole vaikka miten monta muuta paikkaa harrastella?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kautta hommat sänkyseuraa, olisiko minulla mahkuja päästä housuihisi ;)?
M36
Yleensä ihan perus baareista ja tinderistä :) Jos niissä tulet vastaan niin ehkä on mahkuja :D Lapsi kyllä rajoittaa aika paljon baareissa käymistä. Kun olen saanut lapsen nukkumaan ja lähden baariin niin yleensä suurin osa miehistä on siinä vaiheessa iltaa jo räkä poskella ja se on totaalinen turn off minulle. Eli erotu joukosta olemalla skarppina vielä puolen yön jälkeen ;)
N27
Kai tää on provo. Vieraita äijiä panet samassa huoneessa missä lapsi nukkuu?? Ja baariin kun saat lapsen nukkumaan... Vain Porvoossa!
Sossun henkilökunta pitää soittaa sinun tykösi jos tämä on totta. jos totta mitäs teet jos lapsi onkin ovella vastassa kun menet kännissä vieraan miehen kanssa kotiin ja mies luulee heti pääsevänsä paneen sua.
Kuinka ahdasta teillä oikein on?? Eikö 5v. tarvi jo oman huoneen? Ettekö saa mitenkään järkättyä vaikka omaa nurkkausta olkkariin?
Meillä 3v. ja 2v. he nukkuvat samassa huoneessa ja sitten on leikkihuone.
Kyllä me pimeässä peiton alla harrastettiin kun esikoinen nukkui samassa huoneessa 2-vuotiaaksi. Mutta ei se mitään tajunnan räjäyttävää ollut..
5v. on kyllä jo ihan kipuraja. Mieti jos herää..