Oletko Sinä ollut Axlin kanssa? Yleensähän av-mammat ehtivät joka paikkaan?
Kommentit (18)
Alotin aakkosten loppupäästä, niin en ole vielä ehtinyt Axliin.
Eikö joku mamma joskus kertonut panneensa Axlia? Vai oliko vain matchannut tinderissä tms.
Mistä Axl aikoo löytää panokumppaneita tämän kohun jälkeen? Vähän vaikeaa voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Mistä Axl aikoo löytää panokumppaneita tämän kohun jälkeen? Vähän vaikeaa voi olla.
No en usko että on kovinkaan vaikeaa... Bimboja riittää moneen lähtöön.
Vierailija kirjoitti:
Samalla tavalla tai helpommin löytää.
Vierailija kirjoitti:
Onhan Axlille löytynyt täältäkin innokkaita puolustelijoita, joten miksei panojakin. Ehkä joukossa on joku nainenkin, kun Laine Brucekin puolusti Axua ihan omalla nimellään.
Ei suinkaan. Varmasti on monia naisia jotka tahtovat parantaa Axlin tai saavat kiksejä kuvaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan Axlille löytynyt täältäkin innokkaita puolustelijoita, joten miksei panojakin. Ehkä joukossa on joku nainenkin, kun Laine Brucekin puolusti Axua ihan omalla nimellään.
Ja Kalinainen.
Axl on kuvannut vain erektioitaan. Ei se ole rikollista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä löytää, Axl on ammattilainen!
Vierailija kirjoitti:
Panot muuttuvat vain entistä tyrkympään suuntaan. Sellaisiin, jotka ottavat Axliin itse yhteyttä, jos vaikka pääsisivät sen avulla Seiskaan ja tosi-tv-ohjelmiin.
Viime päivien mesoamisen perusteella ainakin puolet palstalaisista on piehtaroinut akselin lakanoissa. Ei nuo akselin tekemiset täysin ulkopuolista aja tuollaisen raivon valtaan mitä täällä on nähty.
En tajua tätä kohua ollenkaan. Miten sillä on voinut olla ne 50 naista, kun tyyppi on niin umpihomon oloinen?! Kumppaniksi voisi kuvitella taustatanssijoita ei mitään miss helsinkejä. Jos niitä miehimyksiä onkin vielä toisen kirjan kannet pullollaan 😨
Vierailija kirjoitti:
Viime päivien mesoamisen perusteella ainakin puolet palstalaisista on piehtaroinut akselin lakanoissa. Ei nuo akselin tekemiset täysin ulkopuolista aja tuollaisen raivon valtaan mitä täällä on nähty.
Siinähän meillä varsinainen tsykologi työssään :D
Vielä tulee päivä, kun AV:llä nähdään otsikko "Olen yksi Axlin kuvaamista naisista, kysy mitä haluat".
Jankjanjankjank. WÄNKWÄNKWÄNK. Jankajankajankutijank. WÄNKWÄNK.
Mä olen nyt ihmetellyt, että miten niissä kenen julkkiksen kanssa olet ollut - ketjuissa ei ole tainnut ikinä näkyä axln nimeä.