Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olenko paha vai en

Vierailija
19.02.2006 |

hei olen 24v mies joka tekee naisystävälleen aika rankkoja juttuja siis en petä mutta varastan rahaa hänen tilitään vaikka meillä on yhteiset rahat ja kuitenkin ostan kaikenlaista hänen tililtään vietyjen rahojen kanssa mm.hasista meillä on 2 lasta 1,5v ja n.1viikon ikäinen olen kuitenkin hyvin pahoillani asioista joita olen tehnyt mm.kiusannut häntä kun hän oli raskaana ja kaikenlaista olen itse ollut n12v(7-18v) lastenkodissa ja hän taas on ollut koko lapsuuden kotona mutta sielläkin on ollut omia asioita mutta meidän perheessä olen se paha minä en tiedä vielä tänäpäivänäkään mistä avovaimoni on tuon voiman saanut että on kestänyt minua 5v minusta on tullut tuona aikana kun olin lastenkodissa kyyninen ja brutaali mutta tunnen rakastavani hantä ja hän samoin en vaan tiedä miten lopettaisin tämän kierteen käytän siis huumeita mutta en ole ikinä vahingoittanut perhettäni fyysisesti haluaisin siis lopettaa tämän touhun en vain tiedä miten en haluaisi erota mutta kohta ei ole enään vaihtoehtoja koska vahingoitan niin pahasti elämäämme en tarvitse miltään pelleiltä siis viestiä koska en vaan jaksa lukea paskaa vai lähinnä ongelmasta eroon pääseiden kanssa ja kenellä sama tilanne jos nyt kenelläkään näin kusipäistä miestä sattuu olee.....

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutatte toiselle puolelle Suomea niin ettet tunne ketään keneltä niitä huumeita saisit. Menisitte perheenne kanssa valvottuun ja tuettuun asuntolaan jossa aloittaisitte keskenänne uuden, huumeettoman ja turvallisen elämän?

Vierailija
2/2 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koita päästä huumeista eroon. Mun kaveri pääsi huumeista eroon tulemalla uskoon.

Sitten, vaikka teillä onkin sama tili ja sama talous, silti sun pitää neuvotella ensin vaimosi kanssa raha-asiat läpi ja neuvotella mihin niitä rahoja saa käyttää. Ja varsinkin jos ne menee huumeisiin niin sitä hän tuskin hyväksyy.

Mietippä perhettäsi. Sulla on 2 tosi pientä lasta. He tarvivat isäänsä... isäänsä joka ei käytä huumeita eikä käytä rahaa mihin sattuu. Jos sä jatkat huumeiden käyttöä niin sulta menee henki äkkiä ja silloin ei lapsilla ole isää. Tiedän yhen tapauksen joka kuoli viime kesänä huumeiden yliannostukseen. Ymmärrän että sitä ei niin vaan voi jättää huumeita. Sä oot riippuvainen niistiä, mutta tee parhaasi. Ite oon riippuvainen herkuille ja silti koitan välttää niitä vaikka ne ei ole läheskää niin epäterveellisiä kuin alkoholi, tupakka ja varsinkaan huumeet. Silti mulla on ollut vaikeuksia, mutta jos makeiset olisi yhtä paha kun huumeet niin kyllä mä ne jättäisin. Nyttenki mulla on kaapissa herkkuja ja kokoajan tekisi mieli mennä popsimaan niitä mutta mä väkisin pidän itteni poissa niistä. Tee sä sama huumeiden suhteen!

Kysyit että oletko paha vai et... siinä mielessä olet paha että käytät huumeita ja käytät vaimosi rahoja, mutta siinä mielessä et ole paha että tiedät tekeväsi väärin ja haluat parantaa tapasi.

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän