Tehkääpä tämä.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201603160160331_uu.shtml
Itse sain 2 oikein. Ekan ja joko kolmannen tai neljännen, joitakin en jaksanut edes alkaa miettimään painoin summamutikassa jonkun. Juu tuota ehken menekään Mensan testeihin.......
Kommentit (38)
Kaikki oikein mutta ylitin 5min ajan kun vauva heräs kesken ja piti välillä käydä antaas maitoa. Hylätty...
5/5 Mensan havainnollistavassa pikatestissä!
Tämä laji sopii sinulle! Oletko koskaan harkinnut Mensan viralliseen testiin osallistumista?
Meni aika tiukille, mutta ei kovin vaikeita
Vierailija kirjoitti:
Kaikki oikein mutta ylitin 5min ajan kun vauva heräs kesken ja piti välillä käydä antaas maitoa. Hylätty...
Yeah right...
5/5, ihan hauskoja oli kyllä :)
Mensan testi on varmaan aika helppo niille, jotka tuntee etukäteen näitä tehtävätyyppejä, eli osaa soveltaa nopeasti muutamaa mallia joita tehtävissä yleensä käytetään.
Vierailija kirjoitti:
Tämä laji sopii sinulle! Oletko koskaan harkinnut Mensan viralliseen testiin osallistumista?
Se testi kuuluu tehdä vain kerran.
Kaikki oikein, mutta nelonen oli vaikea. Meinasin jo turhautua ja laitta "ehkä" oikean ennen kun välähti..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se testi kuuluu tehdä vain kerran.
Nyt en tajunnut? Teinkin sen kerran? Kaksi ensimmäistä riviä on teksti, joka tuli testin päätteeksi
Ihan turha tällaisia tänne laittaa, kun ei voida edes anonyyminä rehellisesti vastata. "Suurin osa ihmisistä ei saa kaikkia viittä oikein" ja ketjussa 6 vastausta ja 3 niistä saanut kaikki oikein. Jeps.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki oikein, mutta nelonen oli vaikea. Meinasin jo turhautua ja laitta "ehkä" oikean ennen kun välähti..
Mä en muuten edes huomannu mitään aikaa siel. Ei se kai kuitenkaan ylittyny kun ei tullu mitään hylättyä.. Siitä mensan sivuilla olevasta testistä sain 131
Sain kaikki.. en uskalla mennä oikeaan testiin varmaan koskaan
Ja nyt taas yksi lisää saanut 5/5 :} Tännekkö se Suomen älymystö on kerääntynyt?
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha tällaisia tänne laittaa, kun ei voida edes anonyyminä rehellisesti vastata. "Suurin osa ihmisistä ei saa kaikkia viittä oikein" ja ketjussa 6 vastausta ja 3 niistä saanut kaikki oikein. Jeps.
Ehkä näihin vastaa helpommin ne. Kenellä meni hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en muuten edes huomannu mitään aikaa siel. Ei se kai kuitenkaan ylittyny kun ei tullu mitään hylättyä.. Siitä mensan sivuilla olevasta testistä sain 131
Siellä luki, että 5 min olisi Mensan aikarajoitus ao. testin tekemiseen
Vierailija kirjoitti:
Sain kaikki.. en uskalla mennä oikeaan testiin varmaan koskaan
Ainakin koominen tämä ketju.
So long.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä mikään kello käyny eikä ollut hylätty vaikka ylitti ajan, mutta siinä tekstissä luki, että katso aika kellosta, 5 min aikaa tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä luki, että 5 min olisi Mensan aikarajoitus ao. testin tekemiseen
Mä en jaksanu lukea sieltä. :D no voi hyvin olla, että mulla ylittykin.
Vierailija kirjoitti:
3/5 :D
Ap, eka kommentoija ja tämä ainoat rehellisesti vastanneet.
Upitan äkkiä.