Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä halvalla tampereelta hotellihuone?

Vierailija
16.03.2016 |

Tarttisin kesällä kaverin häiden takia hotellihuoneen mutta halvin mitä löysin oli omenahotellin 110e maksava huone. Olisiko jossain keskustassa/sen lähellä jotain hotellia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hatanpäällä reilu km keskustasta Hotelli Ville. Siisti ja edullinen.

Vierailija
2/8 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä kattelin kanssa just kesän viikonlopuille niin helvetti minkä hintaisia huoneita. Kannattaa tsekata AIRBNB:stä, missä porukka vuokraa omia kämppiään huomattavasti huokeammilla hinnoilla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä voin suositella minäkin :)

Vierailija
4/8 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy Googletella, kiitti vinkistä!

Ap

Vierailija
5/8 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Forenomilla on näitä itsepalvelu hotelleja kanssa. reilusti alle 100 yö. 

Vierailija
6/8 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa asuntohotellit ja hostellit. Itse löysin Hesasta kesäkuuksi 200e/4 yötä.

Vierailija
7/8 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dream hostel

Vierailija
8/8 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villeä suosittelen minäkin. Kantsii tosin varata tosi ajoissa, koska halpana ja siistinä hotellina on tosi suosittu varsinkin viikonloppuisin. Olen yleensä ottanut huoneen + keittiönurkkaus ja  se on maksanut 60 euroa. 

Aamupalaa ei ole,  tosin mainostaa joinain päivinä viereisen autoliikkeen jonkinmoista aamupalaa. Takapihalla on ilmainen parkkipaikka. 

Hotellihuoneen peruuttamisesta ei saa rahoja takaisin, mutta olikohan päivää vai kahta aikaisemmin voi siirtää tulopäiväänsä. Jollakin kerralla siirsin monta kertaa, koska en tiennyt milloin paikalle pääsisin. Muuten joka kerta kun olen siellä ollut, ei ole kuulunut mitään melua käytävistä tai muista asiakkaista. 

Suosittelen siis! Just varasin itsellekin yöpaikan työkavereiden teatteripäivälle niin ei tarvitse keskellä yötä ajaa kotiin pitkää matkaa.