Miten tullaan menestyväksi bloggaajaksi?
Nykyinen työ tympii ja mietin et jos rupeiskin bloggaamaan. Miten blogista saa menestyvän, niin että pääsee portaaliin ja saa palkkaa?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Mäkin mietin samaa. Kehtaisko yli 30v alkaa bloggaamaan ja lukisiko kukaan mun juttujani. En mä edes tiedä olenko tarpeeksi tyylikäs.
Miten ikä tai tyyli liittyy blogin pitämiseen?
Onko jotain mitä muut ei tarjoa? Esim. Hyviä juttuja. Lifestyleblogeja on 12 tusinassa.
Vierailija kirjoitti:
Onko jotain mitä muut ei tarjoa? Esim. Hyviä juttuja. Lifestyleblogeja on 12 tusinassa.
Musta hyviä 30-40v blogeja ei ole tarjolla. Fab forty taitaa olla ainoita ja sen tyyli ei nappaa.
t:1
Luulen että hyvät kuvat on aika olennainen juttu, joten varmaan kannattaisi opetella valokuvausta ensin. Luulisi, että jos kuvat ja blogi näyttää hyvältä ja jutut on hauskoja, niin yli kolmekymppinen ei-niin-täydellisen tyylikäs voisi olla virkistäväkin poikkeus? Itsekin olen yli 30 ja tyyli aika toisenlainen kuin lifestyleblogeissa tyypillisesti. ap
Vierailija kirjoitti:
Luulen että hyvät kuvat on aika olennainen juttu, joten varmaan kannattaisi opetella valokuvausta ensin. Luulisi, että jos kuvat ja blogi näyttää hyvältä ja jutut on hauskoja, niin yli kolmekymppinen ei-niin-täydellisen tyylikäs voisi olla virkistäväkin poikkeus? Itsekin olen yli 30 ja tyyli aika toisenlainen kuin lifestyleblogeissa tyypillisesti. ap
Eipä niitä kuviakaan mihinkään tarvita, riippuu ihan aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä niitä kuviakaan mihinkään tarvita, riippuu ihan aiheesta.
Mitkä olis sellasia aiheita, joilla tienaa, paitsi life style? ap
Eipä taida enää olla mahdollista, nykyään blogeja on niin paljon. Kaikki menestyvät ovat aloittaneet ns Suomen ensimmäisinä TAI ovat jonkun julkkiksen/muun bloggarin vaimo/mies/sisko/veli/ystävä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta hyviä 30-40v blogeja ei ole tarjolla. Fab forty taitaa olla ainoita ja sen tyyli ei nappaa.
Kävin ensimmäisen (ja viimeisen) kerran silmäilemässä tuota fab forty -blogia. Oli näemmä ollut kahden päivän blogitauolla. Siis täh?!? Tuli vaikutelma teennäisyydestä ja tarpeesta esitellä "hienoa" elämäänsä. Yök!
Eli älä ap ainakaan tuollaisella blogilla yritä päästä leipään kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muoti mielessä -blogi on mielestäni tässä ikähaarukassa parhaita.
Ruokablogilla voi tienata, mutta pitää olla tosi hyvä. Hyvät kuvat, kirjoittaa hyvin, löytää kiinnostavia ruokia. Paljastaa itsestään sopivasti, muttei liikaa. Ja tosiaan, pitää olla hyvä kotikokki.
Mä tiedän pari matkablogilla tienaavaa. Hyvä vaihtoehto lifestylelle, ei oo pakko olla nuori.
Mäkin mietin samaa. Kehtaisko yli 30v alkaa bloggaamaan ja lukisiko kukaan mun juttujani. En mä edes tiedä olenko tarpeeksi tyylikäs.