Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä syystä olet jättänyt osallistumatta häihin yms?

Vierailija
16.03.2016 |

Ja miten asiaan suhtauduttiin?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahanpuute, kulkemisen vaikeus/väsymys, ulkonäkö ja häpeä omasta huonommuudesta. En usko että on kaivattukaan missään.

Vierailija
2/22 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häät olivat kaukana, ei yöpaikkaa. Toiset olivat kuivat uskishäät, joihin vain ilmoitin etten pääse. Mitään en kuulemma menettänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kaverin kolmannet häät. Ei enää jaksanut. Olisi kyllä kannattanut, hän on edelleen saman kanssa jo 20. vuotta.

Vierailija
4/22 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset eivät olisi päässeet häihin ja häät kaukana. Kerroin ettemme pääse näistä syistä ja ihan hyvin ymmärrettiin.

Vierailija
5/22 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introverttiyteni, epäsosiaalisuuteni ja pitkä matka eli isot kulut.

Vierailija
6/22 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun puolitutun häät, en tiedä miksi meidät edes kutsuttiin.

Vierailija
7/22 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies loukkaantui, kun mua ei oltu kutsuttu yhteisen tutun häihin.

Mä taisin loukkaantua miestä enemmän.

Vierailija
8/22 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas koiravanhus teki kuolemaa, ei siinä tullut mieleenkään jättää koiraa yksin ja lähtee tuttavan häihin. Tuttava ilmeisesti ymmärsi, ei ainakaan oo entinen tuttava.

Vierailija
9/22 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jättänyt menemättä:

- serkun häät. Olin viimeisilläni raskaana ja häihin olisi pitänyt matkustaa tuntikausia.

-  vastasyntyneen vauvan vuoksi

- serkkuni häihin. Olen tavannut hänet kaksi kertaa elämässä joissain sukujuhlissa, ollaan vaihdettu hyvää päivää, kaunis ilma-tasoisia sanoja. En tajua miksi minut kutsuttiin...

Vierailija
10/22 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sairaana.

Morsian loukkaantui minulle, joten pääsin maksamaan vain hänen polttarikuluistaan suuren osan ja lahjoittamaan heidän pyytämänsä lasisarjan. Yhteydenpito päättyi. *vilkuttaa Annukalle*

Vierailija
11/22 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutun tuttu kutsui. Ei menty kun tuntui että kutsuttiin vain lahjojen toivossa.

Vierailija
12/22 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen viikon vanha, ei lähdetty parin tunnin automatkan päähän. Ymmärsi hyvin. Toisen kerran kolmatta odotin ihan viimeisilläni, taas jätettiin väliin. Eikä siitäkään tullut sanomista. Olivat kaksi muutakin aika pieniä vielä, niin en lähtenyt väsyttämään itseä. Muuten on tullut mentyä.

Vierailija
13/22 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies loukkaantui, kun mua ei oltu kutsuttu yhteisen tutun häihin.

Mä taisin loukkaantua miestä enemmän.

Tässä kysyttiin miksi olet jättänyt osallistumatta häihin. TArkoitettiin varmaan niitä häitä joihin on myös kutsuttu. Ja sinuahan ei kutsuttu...

Vierailija
14/22 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä juhlista, olen epäsosiaalinen. Ei kiinnosta jos joku siitä loukkaantuu. Muutamissa häissä olen ollut, ja hautajaisissa.

Vierailija
15/22 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etaisyyden takia. Yksinkertaisesti liian kallista lahtea ulkomailta Suomeen haiden takia. Lisaksi yksi brittikaveri jarjesti haat Thaimaassa... Juu, en kayttanyt kesalomaani ja lomabudjettia kaverin haihin. Vielapa maassa, johon minua ei kiinnosta menna.

Eipa kai kukaan ole loukkaantunut.

Vierailija
16/22 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tädin miehen hautajaiset olemme perheenä jättäneet väliin. Katastrofaalinen rahatilanne silloin ja kolmelle pojalle ja miehelle olisi kaikille tarvinnut ostaa uudet vaatteet. Ei vaan taipunut silloin. Tädin kanssa olemme väleissä tänä päivänäkin ja olen hänen kanssaan asiasta joskus puhunutkin, miksi emme olleet vainajaa saattamassa. Ja ymmärsi ihan hyvin.

Vierailija
17/22 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ei niin läheinen henkilö kyseessä ja tosi pitkä matka, on jäänyt väliin. Matka siis sellainen, että pitäisi yöpyä eikä ole yöpaikkaa eikä halua laittaa taloudellisesti niin paljon rahaa, että menisi hotelliin.

Vierailija
18/22 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin menemättä serkkuni juhliin, koska en ole väleissä serkun isän eli enoni kanssa ja halusin vältellä kiusallisia tilanteita ja riitoja. Tuota serkkuakaan en ollut nähnyt vuosiin. Kutsu tuli sähköpostiin, enkä ymmärrä, miksi minut ylipäätään kutsuttiin. Vastasin sitten suoralla sähköpostilla, että en tule, koska en ole väleissä enoni kanssa.

Vierailija
19/22 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan- ja ajanpuute. Ei kukaan ainakaan jälkikäteen kommentoinut.

Vierailija
20/22 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kaukana eikä juhlapaikalle päässyt julkisilla, meillä ei ole autoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan