Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä syystä olet jättänyt osallistumatta häihin yms?

Vierailija
16.03.2016 |

Ja miten asiaan suhtauduttiin?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies loukkaantui, kun mua ei oltu kutsuttu yhteisen tutun häihin.

Mä taisin loukkaantua miestä enemmän.

Tässä kysyttiin miksi olet jättänyt osallistumatta häihin. TArkoitettiin varmaan niitä häitä joihin on myös kutsuttu. Ja sinuahan ei kutsuttu...

Okei, voin vastata mieheni puolesta: Loukkaannuin, kun avopuolisoani ei kutsuttu yhteisen tuttavan häihin.

Vierailija
22/22 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätin menemättä serkkuni juhliin, koska en ole väleissä serkun isän eli enoni kanssa ja halusin vältellä kiusallisia tilanteita ja riitoja. Tuota serkkuakaan en ollut nähnyt vuosiin. Kutsu tuli sähköpostiin, enkä ymmärrä, miksi minut ylipäätään kutsuttiin. Vastasin sitten suoralla sähköpostilla, että en tule, koska en ole väleissä enoni kanssa.

Rippijuhlat oli siis kyseessä ja ihan naapurikaupungissa olivat. Kahdella bussilla olisin ilmeisesti päässyt. Tapahtuneen jälkeen minua ei ole sitten kutsuttu serkkujeni eli enoni tyttärien juhliin, vaikka tiedän heillä olleen esim. ylioppilasjuhlat. Myös siskoni kutsuttiin noihin juhliin ja olisi mennytkin, mutta oli tuolloin työmatkalla, joten ei päässyt. Olen yrittänyt, että siskoni, joka ei ole riidoissa tai ainakaan niin pahoissa yrittäisi paikkailla välejämme, mutta ei ole suostunut. Olen mm. ehdottanut, että ottaisi serkkuihimme yhteyttä Facebookissa, mutta ei suostu. Itse en voi tätä tehdä, koska en itse ole koko palvelussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan