Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri vain kun tarvii kyytiä - en jaksa enää

Vierailija
16.03.2016 |

En siis koskaan ole häntä ajateluttanut mihinkään, mutta jostain hän on nyt saanut päähänsä että olen taksikuski. 1-3krt/vk tulee viestiä joissa pyytää ajeluttamaan parhaimmillaan 50km matkoja. Mitään korvausta ei ainakaan ole maininnut. Joka kerta kun sanon ei, alkaa se narina. Kun kaikilta muilta on jo kysytty, olen viimeinen vaihtoehto.
Edelleenkin, ei käy.
No miksei käy, onk sulla muka jotain muuta tekemistä?
No ei välttämättä, en vaan halua/jaksa alkaa kuskaamaan sua useita kertoja viikossa pitkiä välejä!

Pääseekö tuollaisesta mitenkään muuten eroon kuin lyömällä välit poikki?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta. Mä kyllä teoriassa voisin lainata satunnaisesti autoa, koska auto on vaan auto, vaikka autoni on vielä uudehkokin. Se on kasa peltiä. Vähemmän tärkeää se on, kuka autoa ajaa kuin se, kuka esim. vahtii lapsia.

Mutta en suostuisi lainaamaan autoa, koska auto kuluu ylettömästä ajosta (eikä se jäisi yhteen tai kahteen kertaan) ja en kehtaisi vaatia muuta kuin bensarahat. Ja toi vaatimus kuskaamisesta on kamala. Ei kyse ole pelkästään bensoista tai edes auton kulumisesta vaan siitä, että mun pitäisi ajella tuossa ylimääräisiä. En pelkää ajamista ja olen rutinoitunut kuski, mutta se on vapaa-ajasta pois, joten tarvisi tavallaan ajopalkan, jotta jaksaisi ylimääräisiä istua auton ratissa.

Vierailija
22/25 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tällä kertaa tuli viesti, voisinko heittää hänet ja hänen miesystävän 4-6 aikaan heidän kotoa n. 20km päähän ja hakea heidät sieltä pois puoliltaöin?

Joo, en voi. Jätän vastaamatta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta. Mä kyllä teoriassa voisin lainata satunnaisesti autoa, koska auto on vaan auto, vaikka autoni on vielä uudehkokin. Se on kasa peltiä. Vähemmän tärkeää se on, kuka autoa ajaa kuin se, kuka esim. vahtii lapsia.

Mutta en suostuisi lainaamaan autoa, koska auto kuluu ylettömästä ajosta (eikä se jäisi yhteen tai kahteen kertaan) ja en kehtaisi vaatia muuta kuin bensarahat. Ja toi vaatimus kuskaamisesta on kamala. Ei kyse ole pelkästään bensoista tai edes auton kulumisesta vaan siitä, että mun pitäisi ajella tuossa ylimääräisiä. En pelkää ajamista ja olen rutinoitunut kuski, mutta se on vapaa-ajasta pois, joten tarvisi tavallaan ajopalkan, jotta jaksaisi ylimääräisiä istua auton ratissa.

Kortittomalle lainaisit autoa? Apn kaverillahan sitä korttia ei ollut.

Vierailija
24/25 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole autoa lainata. Ei nyt eikä koskaan. Poru ja riita siitä syntyy jos autoa joutuu kolariin.

Tyhmä ihminen lainaa autoaan.

Aikanaan kaveri yritti pakottaa että lainaisin sen koslaa. En lainaa koska auton lainaaminen voi tuoda aina ongelmia.

Vierailija
25/25 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän velvollisuus aplla on lainata autoaan yhtään kenellekkään?