Ystävä kohtelee miestään kuin pikkulasta, peruu tapaamiset/lähtee suunniteltua aiemmin kotiin yms.
En tajua miten tuo mies kestää häntä. Häissäni hän lässytti "Voi "Jaakko" sulla on jäänyt kakun murunen tuohon huulen viereen, pyyhittäiskö me pois sitä"
Joo, itsekin puhun noin mutta kolmevuotiaalleni.
On alkanut ertaantua porukastamme kun kello 21 on ihan pakko mennä laittamaan Jaakolle iltapalaa. Eikö aikuinen mies osaa tehdä itse voileipää?
Kun olimme sekaporukassa ja miehet suunnittelivat lähtevänsä pelaamaan biljardia toiseen paikkaan, tämä ystävä otti Jaakkoa kädestä kiinni ja sanoi "No me lähdetään Jaakon kanssa ainakin kotiin" vaikka mies näytti siltä että olisi halunnut lähteä pelaamaan biljardia.
Miksi mies alistuu tuollaiseen "vauva" kohteluun?
Kommentit (15)
Itselläkin yhdellä kaverilla kävi noin. Hänen Jaakkonsa tosin onneksi kyllästyi moiseen kohteluun ja he erosivat. Mies ei kylässä osannut edes puhua. Jos tarjosin kahvin kanssa pullaa, mies istui mykkänä ja katsoi anovasti kaveriani. Kaveri sitten päätti "Me ei nyt kiitos oteta kun Jaakko on laihdutuskuurilla"
Ällöttävää. Tosin, olen oppinut että jotkut miehet ihan haluavat itselleen äidin joka hoivaa. Esim. eksäni jätti hommat hoitamatta ja teeskenteli avutonta. Vasta eron jälkeen ymmärsin ettei häntä yhtään haitannut kun mäkätin ja jäkätin. Se toi hänelle turvallisuuden tunteen. Äiti on tässä, äiti on turvani, äiti hoitaa asiat. Minä olen hiljaa ja kuuntelen kun äiti mäkättää minulle. Minun ei tarvitse pärjätä yksin, äiti auttaa.
Minä en ainakaan halunnut olla toisen hoivaaja ja tuki ja turva. Miten harrastat seksiä avuttoman vauvan kanssa?
Ei miehen nimi alkaisi P:llä? Jos alkaa niin mäkin toivon että mun veli kasvattaisi pallinsa takaisin.
Josko altistuu niin minkäs sille voi? Miehen pitäis lopettaa altistuminen. Ellei sitten tuollaisesta oikeasti tykkää.
Ehkä miehellä on suhteen ulkopuolella nainen jonka kanssa oikeasti elää ja tuon kaverisi kanssa on vaan tottumuksesta.
Siis anteeksi ei 'altistuu' vaan alistuu.
terv 6
Miehen vika siis tämäkin, miesvihapalstalla. Jep.
Minkä ikäisiä ihmisiä? Ja onhan sen naisenkin päässä joku ratas sijoiltaan, jos noin käyttäytyy...?
Mies on tossukka = ällöttävä sika, koska on tossu.
Mies ei ole tossukka = ällöttävä sika, koska ei ole tossu.
Mies on välimuotoa = ällöttävä sika, koska ei ole tarpeeksi tossukka tai tarpeeksi alfa.
Tämä tuli taas selväksi miesvihapalstalla. Osa 45622486284823282839999263118.
Vierailija kirjoitti:
Miehen vika siis tämäkin, miesvihapalstalla. Jep.
Ei naisen käyttäytyminen ole miehen vika. Käytöksen sietäminen on miehen vika. Veikkaanpa tosin, että raja tulee jossain välissä miehellä vastaan ellei sitten nauti tuollaisesta holhoamisesta kuten yhdellä vastaajalla.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävää. Tosin, olen oppinut että jotkut miehet ihan haluavat itselleen äidin joka hoivaa. Esim. eksäni jätti hommat hoitamatta ja teeskenteli avutonta. Vasta eron jälkeen ymmärsin ettei häntä yhtään haitannut kun mäkätin ja jäkätin. Se toi hänelle turvallisuuden tunteen. Äiti on tässä, äiti on turvani, äiti hoitaa asiat. Minä olen hiljaa ja kuuntelen kun äiti mäkättää minulle. Minun ei tarvitse pärjätä yksin, äiti auttaa.
Minä en ainakaan halunnut olla toisen hoivaaja ja tuki ja turva. Miten harrastat seksiä avuttoman vauvan kanssa?
Olen aika paljon lukenut tekstejä tästä aiheesta, mutta ensi kertaa tuli tällainen näkökulma vastaan. Mutta varmasti tuo onkin syynä monen miehen avuttomuuteen. Yleensä avuttomuudesta nauttiminen ja turvallisuushakuisuus yhdistetään vain naisiin, siksi tuota ilmiselvää selitystä ei tule ajatelleeksi.
35-vuotias on kaverini ja mies pari vuotta vanhempi, muistaakseni 37.
Ap
Itsekin olen aina ihmetellyt sitä, miksi miehet hyväksyvvät itselleen tuollaisn holhottavan aseman...
Tai sitten kuten meillä, mies ei vieläkään oikein ole tajunnut olevansa vapaa tekemään vapaa-ajallaan mitä haluaa, kunhan ei ole päällekkäin sovittu mitään... Olen aina sanonut, että jos haluaa esim. töiden jälkeen mennä kaljalle ni senkus, kunhan ilmoittaa vaan etten huolestu.
Sitten riitojen aikana kuitenkin valittaa, ettei pääse koskaan mihinkään kun aina on tultava töistä suoraan kotiin... Silleen että kuunteleeko koskaan mitä sanon -.-
Hyi mikä nainen :D No, ehkä mies kestää vauvamaists kohtelua siksi, että nainen tekee hänelle paljon valmiiksi. Juurikin ruuat, ehkä pyykit, siivouksen tms, joten ehkä hän on tottunut siihen eikä halua luopua niistä arjen helpotuksista. Mutta en itse kyllä tykkäisi siitä että minua kohdeltaisiin kuin lasta.