Kannattaako bakteerikammoisen hakeutua töihin sairaalaan?
Haaveilen röntgenhoitajan tai sairaanhoitajan ammatista, mutta minulla on paha bakteerikammo, jonka takia työ sairaalassa ei houkuttele. Kannattaako silti yrittää?
Kommentit (16)
Sairaanhoitajan ammatti kannattaa ainakin unohtaa.
Minä ettei! Aseptiikka ei varmasti tuota ongelmia.
Ei! Ja näet siellä sellaista hutilointia ettei voi enää käydäkään.
Ei. Kiva varmaan mennä hoitajalle, jota inhottaa potilaat.
Miten paha? Voiko siitä siedättyä? Bakteerikammosta voisi olla se hyöty, että huolehdit aseptiikasta hyvin. Liika on kyllä liikaa. Jos kammo on kovin rajoittava ja pelkäät hoitaa joitakin potilaita sen takia, niin en suosittele.
Eka spurgu sisään ja hoitaja....ulos?
Ehkä sen koulutuksen myötä häviää pahimmat bakteerijännäykset.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sen koulutuksen myötä häviää pahimmat bakteerijännäykset.
Tai sitten kammo pahenee.
Mä luulen, että siedätyt kyllä, jos alalle menet. Pakkohan se on.
Bakteereita on kaikkialla. Niiltä et voi välttyä sairaalaa välttelemällä. Ensisijaisesti kannattaisi käsitellä mistä tuo bakteerikammo kumpuaa. On meinaa todella elämää rajoittava tekijä, jos vaikuttaa ammatinvalintaankin.
Potilaalle on noloa, jos suolen varjoaineet tulee ulos väärässä kohdassa. Sitten paikalla on joku hoitaja joka asenteellaan pahentaa asiaa. Sitä asennetta ei voi peittää, vaikka moni niin kuvitteleekin.
Jos olet valmis ensin hoitamaan tuota kammoasi esim. terapiassa. Töissä, opinnoissa tai harjoittelujaksoilla ei siihen ole enää mahdollisuutta.
Ei kannata. Itse en ole edes bakteerikammoinen, eikä virtsa tai uloste inhota sen ihmeemmin kuin keskiverto lähihoitajaa yleensäkään, mutta ne muut.. Räkä, veri, oksennus, mitä näitä nyt on, ihmiskeho kun kykenee tuottamaan ihan loputtomiin erilaisia vähemmän imartelevia eritteitä ja mönjiä, ja kyllä vaan, pöpöjä piisaa. Miksei tietenkin joku lääkekeskuksessa tai vastaavassa voisi hyvinkin onnistua.
No ei todellakaan!