Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapsi läpsii takapuolelle

jessejames
15.03.2016 |

Tytär on 6 v ja läpsii takapuolelle Minua (isä), äitiä ja jokus muitakin jos on tarpeeksi tuttuja ettei ujostuta. Äitiä ei tunnu haittaavan mutta minä en moisesta tykkää ja lapsi tietää sen. Pari kertaa olen antanut rangaistuksen kun on läpsinyt kiellosta huolimatta mutta ei sillä tunnu olevan pitkäaikaista vaikutusta. Lisäksi musta on tosi noloa kun se läpsii kaverin äitiä...
Onko tommonen taputtelu ihan normaalia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Only in Porvoo

Vierailija
2/4 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muutamia vuosia sitten työharjoittelijana 19-vuotiaana eräässä päiväkodissa, yksi 6-vuotias poika yhtäkkiä puristi minua molemmista tisseistä käsillään. Oli muuten hämmentävä tilanne ja en tiennyt mitä lapselle sanoa (en tiennyt kuinka kotona suhtauduttiin tämmöiseen - poika oli muutenkin semmoinen kiehnääjä, iholla kokoajan).

Kannattaa ajoissa tehdä asialle jotain ja selittää lapselle miksi tuollainen ei ole hyväksyttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Only in Porvoo

Tuskin.

Vierailija
4/4 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin muutamia vuosia sitten työharjoittelijana 19-vuotiaana eräässä päiväkodissa, yksi 6-vuotias poika yhtäkkiä puristi minua molemmista tisseistä käsillään. Oli muuten hämmentävä tilanne ja en tiennyt mitä lapselle sanoa (en tiennyt kuinka kotona suhtauduttiin tämmöiseen - poika oli muutenkin semmoinen kiehnääjä, iholla kokoajan).

Kannattaa ajoissa tehdä asialle jotain ja selittää lapselle miksi tuollainen ei ole hyväksyttävää.

Ihan normaali ja terve poika! Tulee isäänsä. =) Ei kai pieni viaton taputtelu ketään tapa??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme