Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä en missään tilanteessa suostuis olemaan joku näyttelykappale minkäänlaiselle miehelle. (Bachelor)

Vierailija
15.03.2016 |

Kamalan alistavaa ja noloa, eikö noilla ole minkäänlaista omanarvontuntoa ja ylpeyttä???
Tuo mies on kuin autokaupoilla. Millainen nainen suostuu olemaan miehelle auto?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän moni. Onhan tuota tullut tuttavapiirissä seurattua montaa tarinaa missä naiset on keskenään tapelleet miehestä.

On muuten ihan helv*tin noloa.

Vierailija
2/10 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulpulle pisteet että lähti pois prinsessaharhaisten joukosta !!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas on ihanaa olla näyttelykappale miehelleni. Hymyilen aina kaunnisti ja näytän hyvältä. Olen eräänlainen koriste mieheni käsipuolessa, ihan niin kuin musta kissa tyylikkään asunnon somisteena.  Mistä muusta nainen voisi haaveilla? Elämäni on täydellistä. Mieheni elättäää minut palkinnoksi tästä kaikesta.

Vierailija
4/10 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas on ihanaa olla näyttelykappale miehelleni. Hymyilen aina kaunnisti ja näytän hyvältä. Olen eräänlainen koriste mieheni käsipuolessa, ihan niin kuin musta kissa tyylikkään asunnon somisteena.  Mistä muusta nainen voisi haaveilla? Elämäni on täydellistä. Mieheni elättäää minut palkinnoksi tästä kaikesta.

Mitä sitten tapahtuu kun olet 45v jonka naama rupsahtaa botoxista huolimatta ja miehelle kävelee vastaan 28-vuotias sinua kuumempi kissa?

Vierailija
5/10 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten tapahtuu kun olet 45v jonka naama rupsahtaa botoxista huolimatta ja miehelle kävelee vastaan 28-vuotias sinua kuumempi kissa?

Hehee.eikö ihmiset tajua ettei tota ongelmaa ole jos oma mies on paljon vanhempi.

Vierailija
6/10 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, olen jo 50 v. Naimisissa on tullut oltua jo 26 v.

Yst. terv. no 3

Vierailija
7/10 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuin katsomaan ohjelman nettisivut (varsinaista ohjelmaa en todellakaan katso) niin heti alkoi jotenkin ahdistaa tuollainen... tuollainen... Kuin alieneja nuo naiset ja kyllä se mieskin. Siis henkisesti eri planeetalta...

Ehkä olen onnekas, mutta aina on ollut tasokasta miestä ns. ottajana, siis jopa ylitarjontaa oli varsinkin silloin kun olin nuorempi. XD Täysin absurdia siis siitä vinkkelistäni katsottuna.

Vierailija
8/10 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt hyvä nainen ota kaikkea niin vakavasti! Ohjelman typyköistä moni haaveilee olevansa julkkis tämän jälkeen, joten he ovat nyt vähän niin kuin työhaastattelussa.

Vierailija
9/10 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi mitään niin epäkiinnostavaa ihmistyyppiä, kuin julkisuushakuinen ihmistyyppi. Saman tien täysin evvk mulle. Ei niin mitään mielenkiintoista sellaisessa henkilössä.

Vierailija
10/10 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulpulle pisteet että lähti pois prinsessaharhaisten joukosta !!

Hienoa, että uskalsi omalta kohdaltaan viheltää pelin poikki. Ulpu vaikutti kovin ujolta ja herkältä.