Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BACHELOR SUOMI official

Vierailija
15.03.2016 |

Alkoi juuri.
LIV - kanavalla.
Keskustelu tähän.

Kommentit (3093)

Vierailija
1021/3093 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tänään taas...

Toivottavasti joku lataa ensiviikon jakson dailymotioniin niin päästään taas arvuuttelemaan.

Hei lopeta toi typerä linkinmainostaminen! Itse sain viruksen koneelle linkistäsi ja koko romu on nyt huollossa! Typerää ja rikollista toimintaa jakaa linkkiä joka saastuttaa ihmisten koneet.

Vierailija
1022/3093 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tänään taas...

Toivottavasti joku lataa ensiviikon jakson dailymotioniin niin päästään taas arvuuttelemaan.

Hei lopeta toi typerä linkinmainostaminen! Itse sain viruksen koneelle linkistäsi ja koko romu on nyt huollossa! Typerää ja rikollista toimintaa jakaa linkkiä joka saastuttaa ihmisten koneet.

Ihan tosi? Mulla toimi ainakin ihan normaalisti eikä mitään viruksia tullut...

Eiköhän se virus ole tullut sunkin koneelle ihan jostakin muualta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/3093 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tänään taas...

Ihan tosi? Mulla toimi ainakin ihan normaalisti eikä mitään viruksia tullut...

Eiköhän se virus ole tullut sunkin koneelle ihan jostakin muualta!

Jep. Tänne tuli myös troijalainen linkistä. Onneksi ukko on huolehtinut virustorjunnasta, niin pöpö havaittiin ennenkuin mitään tuhoa ehti syntyä. En suosittele avaamaan kyseistä linkkiä.

Vierailija
1024/3093 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten huomasitte, että koneeseen tuli virus?

Vierailija
1025/3093 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhan tatuointi rinnassa sensuroitu?

Vierailija
1026/3093 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks bachelorin rinta oli blurrattu? Mitä siinä tatuoinnissa on? Lasten nimet vai?

Vierailija
1027/3093 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten nimet ei tullut mieleenkään. Sehän se voisi ollakin. Mietin vaan että jotain rivoa. Tai mainos ..

Vierailija
1028/3093 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi poikamies on jotenki tosi outo. Vaikuttaa siltä et pinnan alla kuohuu ja paljon. Tuntuu et se saattaa räjähtää nollasta sataan ihan parissa sekunnissa. Arvaamattoman oloinen :( en huolis.

Vierailija
1029/3093 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin nuo naiset on ihan hyväkroppaisia, jos nyt vertaa vaikka Amerikan Unelmavävyn naisiin. Tosin edelleen pidän noita tatuointeja RUNINA 😡

Vierailija
1030/3093 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tänään taas...

Älä valehtele siinä!!!! Dailymotionissa ei oo viruksia!!!!

Vierailija
1031/3093 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tuijottamassa juhan kuvia instagramista, rinnassa tatuoitu lasten etunimet. Siksi blurrattu :)

Vierailija
1032/3093 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki tosi imelä tyyppi..

Vierailija
1033/3093 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää jennystä yhtään... Ja juha on oksettava! tiia tai satu jompikumpi tippuu tänään.

Vierailija
1034/3093 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsee sen tapa suudella naisia kuin Kauniissa ja Rohkeissa konsanaan, ottamalla naisen leuasta kiinni.

Vierailija
1035/3093 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi eerikäisen eksä joutas jo pois..

Vierailija
1036/3093 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oho. Ei kai? ;)

Jotenkin toivoisin tästä koko ohjelmasta realistisempaa, uskomatonta mutta totta. Tuo jatkuva turhanpäiväinen lässytys ja diipadaapa-jargonin jauhaminen ei vaan sytytä. Ei huvita katsoa kun feikki-partaäijä esittää unelmien poikamiestä.

Vierailija
1037/3093 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha vaikuttaa tässä ohjelmassa vaan niin persoonattomalta. Ei mitenkään ällöltä, ihan vaan siltä ettei tosiaankaan paljasta itsestään oikein mitään. Noi käsikirjoitetut repliikit ruususeremoniassa vaan vahvistaa mielikuvaa.

Vierailija
1038/3093 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi poikamies on jotenki tosi outo. Vaikuttaa siltä et pinnan alla kuohuu ja paljon. Tuntuu et se saattaa räjähtää nollasta sataan ihan parissa sekunnissa. Arvaamattoman oloinen :( en huolis.

Osaisitkos itse olla aivan rentona, jos tietäisit olevasi kuvattavana? Jotain tolkkua näihin juttuihin!

Vierailija
1039/3093 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän Juhaa ihan mielenkiintoisena miehenä, mutta ihmettelen tuota jatkuvaa syväsuutelua (imemistä), jolla hän jokaista testaa. Varmaankin on niin, että tuolla ei varsinaista seksiä voi kokeilla ja siksi hän yrittää suutelemalla arvioita, kenen kanssa itse seksi voisi olla nautinnollisinta, tämä on arvioni.

Vierailija
1040/3093 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kumirinnoissa, täytetyissä huulissa, tekotukassa ja ilmeettömäksi piikitetyssä naamassa vetoaa miehiin? Ilman noita edellä mainittuja stripparin ex on aika tavallisen näköinen nainen, eikä persoonaa ole nimeksikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi