BACHELOR SUOMI official
Kommentit (3093)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tänään taas...
Toivottavasti joku lataa ensiviikon jakson dailymotioniin niin päästään taas arvuuttelemaan.
Hei lopeta toi typerä linkinmainostaminen! Itse sain viruksen koneelle linkistäsi ja koko romu on nyt huollossa! Typerää ja rikollista toimintaa jakaa linkkiä joka saastuttaa ihmisten koneet.
Ihan tosi? Mulla toimi ainakin ihan normaalisti eikä mitään viruksia tullut...
Eiköhän se virus ole tullut sunkin koneelle ihan jostakin muualta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tänään taas...
Toivottavasti joku lataa ensiviikon jakson dailymotioniin niin päästään taas arvuuttelemaan.
Hei lopeta toi typerä linkinmainostaminen! Itse sain viruksen koneelle linkistäsi ja koko romu on nyt huollossa! Typerää ja rikollista toimintaa jakaa linkkiä joka saastuttaa ihmisten koneet.
Ihan tosi? Mulla toimi ainakin ihan normaalisti eikä mitään viruksia tullut...
Eiköhän se virus ole tullut sunkin koneelle ihan jostakin muualta!
Jep. Tänne tuli myös troijalainen linkistä. Onneksi ukko on huolehtinut virustorjunnasta, niin pöpö havaittiin ennenkuin mitään tuhoa ehti syntyä. En suosittele avaamaan kyseistä linkkiä.
Miten huomasitte, että koneeseen tuli virus?
Juhan tatuointi rinnassa sensuroitu?
Miks bachelorin rinta oli blurrattu? Mitä siinä tatuoinnissa on? Lasten nimet vai?
Lasten nimet ei tullut mieleenkään. Sehän se voisi ollakin. Mietin vaan että jotain rivoa. Tai mainos ..
Toi poikamies on jotenki tosi outo. Vaikuttaa siltä et pinnan alla kuohuu ja paljon. Tuntuu et se saattaa räjähtää nollasta sataan ihan parissa sekunnissa. Arvaamattoman oloinen :( en huolis.
Ainakin nuo naiset on ihan hyväkroppaisia, jos nyt vertaa vaikka Amerikan Unelmavävyn naisiin. Tosin edelleen pidän noita tatuointeja RUNINA 😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tänään taas...
Älä valehtele siinä!!!! Dailymotionissa ei oo viruksia!!!!
Kävin tuijottamassa juhan kuvia instagramista, rinnassa tatuoitu lasten etunimet. Siksi blurrattu :)
En tykkää jennystä yhtään... Ja juha on oksettava! tiia tai satu jompikumpi tippuu tänään.
Vierailija kirjoitti:
Jotenki tosi imelä tyyppi..
Mua häiritsee sen tapa suudella naisia kuin Kauniissa ja Rohkeissa konsanaan, ottamalla naisen leuasta kiinni.
Toi eerikäisen eksä joutas jo pois..
Vierailija kirjoitti:
No oho. Ei kai? ;)
Jotenkin toivoisin tästä koko ohjelmasta realistisempaa, uskomatonta mutta totta. Tuo jatkuva turhanpäiväinen lässytys ja diipadaapa-jargonin jauhaminen ei vaan sytytä. Ei huvita katsoa kun feikki-partaäijä esittää unelmien poikamiestä.
Juha vaikuttaa tässä ohjelmassa vaan niin persoonattomalta. Ei mitenkään ällöltä, ihan vaan siltä ettei tosiaankaan paljasta itsestään oikein mitään. Noi käsikirjoitetut repliikit ruususeremoniassa vaan vahvistaa mielikuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Toi poikamies on jotenki tosi outo. Vaikuttaa siltä et pinnan alla kuohuu ja paljon. Tuntuu et se saattaa räjähtää nollasta sataan ihan parissa sekunnissa. Arvaamattoman oloinen :( en huolis.
Osaisitkos itse olla aivan rentona, jos tietäisit olevasi kuvattavana? Jotain tolkkua näihin juttuihin!
Vierailija kirjoitti:
Pidän Juhaa ihan mielenkiintoisena miehenä, mutta ihmettelen tuota jatkuvaa syväsuutelua (imemistä), jolla hän jokaista testaa. Varmaankin on niin, että tuolla ei varsinaista seksiä voi kokeilla ja siksi hän yrittää suutelemalla arvioita, kenen kanssa itse seksi voisi olla nautinnollisinta, tämä on arvioni.
Mikä kumirinnoissa, täytetyissä huulissa, tekotukassa ja ilmeettömäksi piikitetyssä naamassa vetoaa miehiin? Ilman noita edellä mainittuja stripparin ex on aika tavallisen näköinen nainen, eikä persoonaa ole nimeksikään.