Lue keskustelun säännöt.
Sunnuntaina Helmikuiset!
Kommentit (23)
en meinannu saada laitettua tuota juttua no tulipa sitten toiston vuoksi 4 kertaa :) anteeksi olen kait väsynyt :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
en meinannu saada laitettua tuota juttua no tulipa sitten toiston vuoksi 4 kertaa :) anteeksi olen kait väsynyt :)
perjantaina kotiuduttiin vauvojen kanssa.. mies oli laittanut meidän kaksosista jotain viestiä ilmeisesti teille..
elikkäs 11.2.2006
a tyttö oli 48 cm pitkä ja painoi 3.200 kg syntyi klo 20.55 raivotarjonta
b poika oli 50 cm pitkä ja painoi 3.090 kg syntyi klo 21.47 perätila
meillä meni vähän pitempään tuolla sairaalassa eli minut otettiin maanantaina 6.2. sisälle kun oli verenpaine koholla ja valkuaista pissassa 3 plussalla.. siitä sitten osastolle ja käynnistys yrityksiin joita tarvittiin sitten 3.. hupaisaa kolmannella käynnistys yrityksellä 3 salissa :)
no kipeät supistukset alkoivat klo 16.00 ja ponnistamaan pääsin klo 20.00 tyttö syntyi 20.55 raivotarjonnasta jonka jälkeen poika kääntyi perätilaan ja syntyi 21.47..
saatiin kahvit sitten saliin ja alettiin nauttimaan niistä niin tuli lyhyet kahvit sain nimittäin kouristuskohtauksen ja menetin tajuntani noin klo 22.30 josta minut ja kuollakseen säikähtänyt mieheni kiidätettiin teho-osastolle aivokuvauksen kautta.. heräsin silloin kun minua laitettiin siihen kuvaus hommaan.. osastolle pääsin teholta seuraavana päivänä.. nyt kaikki ok ja lääkärin mielestä minulla oli raskausmyrkytys joka nopeasti eteni synnytyksen jälkeen kouristeluun.. onneksi lapset olivat ehtineet syntyä :)
nyt eletään monikkoperheen arkea täysillä huomattiin se taas illalla :)
palailen tässä taas jossain välissä kun saan hetken aikaa ja voimaa tulla koneelle :)
tikunen ja hupu sekä lupu 8 vrk