Vierasta miestä vai ei?
Mieheni kanssa meillä on todella hyvä luottamuksellinen ja keskusteleva suhde. Seksikin on loistavaa.
Mies kuitenkin on nyt halunnut antaa minun luvallisesti kokeili toista miestä, vaikka en ole itse asiaa pyytänyt. Häntä kiihottaa minun nautintoni (ei siis varsinaisesti aisankannattajuus, vaan nimenomaan mun nautintoni) ja haluaisi, että kokeilisin, vaikka ei painosta.
Olemme puhuneet todella paljon asiasta, miettineet voisiko se vaikuttaa suhteeseemme, tulisiko mustasukkaisuutta, jne. Ajatus tuntuu kiihottavalta, mutta myös pelottavalta. Mitä jos se toinen mies on ihan leimipano verrattuna meidän seksielämäämme, olisiko ollut vaivan arvoista? Mitä jos syntyykin ihastus, vaikka kyseessä olisi vain yhdenillan juttu? Pitäisikö se tehdä kahdestaan vieraan miehen kanssa vai kenties jopa kolmestaan (sandwich tuntuisi kiihottavalta ajatukselta)? Ja sitten se että mulla on hiukan ehkä omalaatuinen maku ja pidän lyhyistä n. 165-175cm miehistä, jotka ovat hoikan jänteviä ja mielellään vielä karvaisia. Mitä jos minä olisin sen miehen mielestä pettymys, kun olen kokoa XL, tiimalasi enkä mikään fitnessmimmi. Ottaisi aika koville, jos en yhdenillanjuttuun kelpaisi.
Kannattaisikohan kokeilla vai antaa asian vain olla ja tyytyä aviomiehen kanssa vain kahdenkeskisiin fantasioihin, joissa dildo näyttelee toista miestä?
Kommentit (47)
Minullakin on miehen lupa ja toive toisesta miehestä meille kotiin. Olen kuitenkin niin ujo ja estoinen, että en voi naida toisen miehen katsellessa. En kuitenkaan ole paljastanut miehelleni, että minulla on jo vuosia ollut paksukaluinen mustaihoinen salapano. Haluan vain yhden miehen kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on miehen lupa ja toive toisesta miehestä meille kotiin. Olen kuitenkin niin ujo ja estoinen, että en voi naida toisen miehen katsellessa. En kuitenkaan ole paljastanut miehelleni, että minulla on jo vuosia ollut paksukaluinen mustaihoinen salapano. Haluan vain yhden miehen kerrallaan.
Kuulehan ujostelija,
Tee tästä nyt muka-uusi-tuttavuus ja juttele miehesi kanssa, että et vaan pysty moiseen hänen katsellessaan vaan haluaisit iloitella ainakin ensialuksi ihan kaksin tuon tuttavuutesi kanssa. Se sopinnee miehellesi ja tällä tavoin pääset ainakin alkuun ja saat tilanteen parisuhteenne kannalta siedettävämmäksi kun tuo salasuhde onkin ihan julkijuttu miehellesi päin.
Anna mennä, miehesi haluaa tuota asetelmaa ja sullekin näemmä maittaa :=)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulehan ujostelija,
Tee tästä nyt muka-uusi-tuttavuus ja juttele miehesi kanssa, että et vaan pysty moiseen hänen katsellessaan vaan haluaisit iloitella ainakin ensialuksi ihan kaksin tuon tuttavuutesi kanssa. Se sopinnee miehellesi ja tällä tavoin pääset ainakin alkuun ja saat tilanteen parisuhteenne kannalta siedettävämmäksi kun tuo salasuhde onkin ihan julkijuttu miehellesi päin.
Anna mennä, miehesi haluaa tuota asetelmaa ja sullekin näemmä maittaa :=)
En halua riskiä, että menetän jommankumman uroksen. Mieheni palvoo minua ja elättää minut. Hänen seksi taitonsa eivät ole kaksiset. Lisäksi hän on rasisti ja inhoaa tummaihoisia. Rakastajani on kaikinpuolin ihanteellinen. Hän nuolee minulle orgasmin ennen kuin työntää upean mustan lemmensauvansa sisääni ja hänen kanssaan saan ihania vaginaorgasmeja, joskus jopa sarjaorgasmeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulehan ujostelija,
Anna mennä, miehesi haluaa tuota asetelmaa ja sullekin näemmä maittaa :=)En halua riskiä, että menetän jommankumman uroksen. Mieheni palvoo minua ja elättää minut. Hänen seksi taitonsa eivät ole kaksiset. Lisäksi hän on rasisti ja inhoaa tummaihoisia. Rakastajani on kaikinpuolin ihanteellinen. Hän nuolee minulle orgasmin ennen kuin työntää upean mustan lemmensauvansa sisääni ja hänen kanssaan saan ihania vaginaorgasmeja, joskus jopa sarjaorgasmeja.
Onko tummaihoisella rakastajallasi mielestäsi normaalia kookkaampi se mainitsemasi lemmensauva ?
En ole masokisti, enkä sadisti. Nautin silti siitä, että nainen tarjoaa itsensä nuoltavaksi melkein istumalla kasvoilleni.
Hotwife/Vixen/Cuckold on sitten jotain niin monimutkaista, että siitä on kirjoitettu kirja, veikkaisin, että akateemista tutkimustakin löytyy. Minun ei tarvitse ymmärtää muiden ihmisten seksuaalisia mieltymyksiä. Aikuiset ihmiset tehköön keskenään mitä lystäävät, kunhan eivät käytä ketään hyväksi.