Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Avoin kirje asiakkailleni.

Vierailija
15.03.2016 |

Hei sinä rakas asiakas juuri siellä, on mahtavaa että valitsit meidän liikkeemme, ja ehkä käyt asioimassa siellä lähes päivittäin tai kuitenkin säännöllisesti? Kiitos siitä.

Tahtoisin näin kuitenkin muistuttaa että minä, asiakaspalvelija olen kuitenkin ihminen. En millään voi muistaa tuhansien tuotteiden valikoimasta mikä on jonkin tuotteen hinta, kun pyydän että voisin tarkistaa sen koneelta, ei ole syytä tuhahdella minun olevan ammattitaidoton kun en muista jokaisen tuotteen hintaa ulkoa.
Tahtoisin tarkentaa myös, ettei kilpailevan liikkeen tarjoukset ole voimassa meidän liikkeessämme, se ei myöskään ole minun vikani, että katsoit väärää mainosta. Tässäkin tapauksessa on täysin turhaa nimitellä minua, kauppaa ja yhteiskuntaa.

Kun tulet liikkeeseen, keräät ostokset ja päätätkin ehkä ettet tahdo juuri sitä maitopurkkia, voit tuoda sen minulle tai työkaverilleni, mikäli tuntuu liian raskaalta viedä se takaisin paikalleen. Sitä ei suinkaan tarvitse piilottaa jauhohyllyyn jauhojen taakse. Hävikki lisää tuotteiden hintaa, ja se on pois asiakkaan pussista.

Kun olet viimein saanut kerättyä kaikki ostokset ja saavut kassalle, kannattaa muistaa ettei kyseessä ole rallikisat vaan kaikki asiakkaat palvellaan järjestyksessä. Jos ohittelet niin pyydän sinua menemään takaisin jonoon, se on täysin edelläsi odottavan asiakkaan päätettävissä, saatko mennä edelle. Ei auta vaikka olisi pienet ostokset, tai ihan nopeasti vaan tästä nyt näin. Ei, ei ohitella.

Henkkareitakaan en kysy sinulta nuorekas asiakas kiusallani, vaan siksi että se on minun työtäni valvoa ettei alaikäisille myydä tiettyjä tuotteita. On aivan turhaa siis haukkua minua alatyylisesti, jos sinulla ei ole ikää ostaa noita tuotteita.

Olisihan näitä enemmänkin, mutta tässä on ehdoton top.3 mihin toivoisin jokaisen asiakkaan kiinnittävän huomiota. Olisi kuitenkin vielä pieni toive, kun tulet kassalleni, minä otan katsekontaktin, hymyilen ja tervehdin olisi kohteliasta tervehtiä takaisin. Jos olet kovin ujo, etkä tahdo puhua niin pieni nyökkäyskin eleenä kertoisi että huomasit minut, sinua palvelevan aspan.
Tästä työstä ei makseta paljoa, osa meistä raataa sekä koulussa että töissä saadakseen muutakin leipänsä päälle, kuin ylähuulen. Olisi kiva jos sinä asiakas, muistaisit minunkin olevan ihminen.

Kiitos niille asiakkaille jotka piristävät päivää hymyilemällä, tervehtimällä ja kertomalla kuulumisia. Olen pahoillani jos minulla joskus on kiire, pyrin kuitenkin että on aina aikaa jutella teidän kanssanne. Ette tule minulle liukuhihnalta, muistan jokaisen vakioasiakkaan kasvot.

-Kassaneiti24-

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ansiokas kirjoitus mutta valitettavasti saarnaat omalle seurakunnallesi. Kusipääasiakas ei piittaa.

Vierailija
2/15 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti laittaa top 3, mutta keksinkin lisää nillitettävää niin tuli top 5 ;) - Kassaneiti24-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Versio 10x+1...

Näitä on nähty, ei enää kiinnosta.

Vierailija
4/15 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Versio 10x+1...

Näitä on nähty, ei enää kiinnosta.

Kiinnosti kuitenkin niin paljon, että viitsit kommentoida ettei kiinnosta. Ei ollut niin epäkiinnostava että olisit vain vieritellyt ohi ja lukenut kiinnostavia juttuja. Mielenkiintoista ;). -Kassaneiti24-

Vierailija
5/15 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen kassaneiti lisäisi vielä tuohon, että limaiset setämiehet voisi jättää lirkuttelut lirkuttelematta. En ole kultsi, hani, seksipupu tai mussukka. Ja ei, tipeillä ei saa minua mukaan. En ole kaupanpäällinen tai mitään muutakaan sellaista. 

Vierailija
6/15 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin myös opiskeluaikoina kaupassa töissä ja viihdyin mainiosti, mutta tosiaan toi tavaroiden piilottaminen oli jotenkin ihan käsittämätöntä. Päivän päätteeksi kun kierrettiin myymälä läpi niin piilotettua tavaraa tuli jopa kärryllinen ja tietty kaikki kylmätuotteet jouduttiin heittämään roskiin. Kyllä harmitti laittaa ruokaa roskiin jonkun laiskan ihmisen takia, ruokaa joka olisi voinut päätyä seurakunnan kautta sitä tarvitsevalle :(

Vierailija
7/15 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen kassaneiti lisäisi vielä tuohon, että limaiset setämiehet voisi jättää lirkuttelut lirkuttelematta. En ole kultsi, hani, seksipupu tai mussukka. Ja ei, tipeillä ei saa minua mukaan. En ole kaupanpäällinen tai mitään muutakaan sellaista. 

Kuka kehtaa kutsua kassahenkilöä tuollaisilla nimillä? Varsinkin jos henkilö on ihan tuntematon. Ei tulis pieneen mieleenkään =D

Vierailija
8/15 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kassaneiti24 kuittaa, allekirjoittaa ja kumartaa. Se on herttaista kun vanhus sanoo että "onhan kaunis neiti, kyllä nyt päivä parani". Se ei ole herttaista kun oman isäni ikäinen mies kysyy "mitähän tällä saisi kaupan päälle? ja vilauttaa satasen seteliä." Hyi ällötys. -Kassaneiti24-

Vierailija
9/15 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka kehtaa kutsua kassahenkilöä tuollaisilla nimillä? Varsinkin jos henkilö on ihan tuntematon. Ei tulis pieneen mieleenkään =D

Näitä on hämmentävän paljon, ohimennen hyllyttäessä yleensä joku tulee sanomaan jotain tuollaista. Seksipupuksi ei ole kukaan kutsunut, mutta hani, mussukka jne. Ja rahaa on tarjottu jos tulen kaupanpäälisiksi. -Kassaneiti24-

Vierailija
10/15 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia näiden traagisten asioiden käsittelyyn.

Vierailija
11/15 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku oikeasti sanonut kassaneitiä seksipupuksi?

Vierailija
12/15 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin myös opiskeluaikoina kaupassa töissä ja viihdyin mainiosti, mutta tosiaan toi tavaroiden piilottaminen oli jotenkin ihan käsittämätöntä. Päivän päätteeksi kun kierrettiin myymälä läpi niin piilotettua tavaraa tuli jopa kärryllinen ja tietty kaikki kylmätuotteet jouduttiin heittämään roskiin. Kyllä harmitti laittaa ruokaa roskiin jonkun laiskan ihmisen takia, ruokaa joka olisi voinut päätyä seurakunnan kautta sitä tarvitsevalle :(

Tämä siinä surettaakin, niillä voisi oikeasti auttaa hädässä olevia vanhuksia, lapsiperheitä ja yksinäisiä, syrjäytyneitä ihmisiä. :( - Kassaneiti24-

Vierailija
13/15 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Vierailija
14/15 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kassaneiti24 kuittaa, allekirjoittaa ja kumartaa. Se on herttaista kun vanhus sanoo että "onhan kaunis neiti, kyllä nyt päivä parani". Se ei ole herttaista kun oman isäni ikäinen mies kysyy "mitähän tällä saisi kaupan päälle? ja vilauttaa satasen seteliä." Hyi ällötys. -Kassaneiti24-

No huh! Kaikkea tekin joudutte kuuntelemaan!

Vierailija
15/15 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olisi kiva, että kassa jollain lauseella osoittaisi muistavansa, jos muistaa. Olen vuosia käynyt meidän lähikaupassa. Joskus 2 kertaa viikossa, joskus kerran kahdessa viikossa, mutta joka kerta kohtaaminen kassalla on kuin ensimmäistä kertaa kaupassa. Onko jotenkin luontevampaa ravintolassa tarjoilijalle osoittaa muistavansa? Ravintolassa sitä tapahtuu usein.