Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen sairaana ja huvitan itseäni. Laskin kahden FB-kaverini päivityksistä pari asiaa.

Vierailija
15.03.2016 |

Minulla on kaksi FB-kaveria, joista toisella tuntuu olevan joka päivä jotain päivitettävää terveydentilastaan (on aina sairaana tai lapset ovat sairaana), toinen päivittää joka päivä jotain koiristaan tai hevosistaan.

Minäpä tässä sairasvuoteellani huvikseni laskin, pitääkö tuo ihan paikkaansa. Että ihanko oikeasti niillä ei ole mitään muuta sanottavaa Facebookissa kuin sairastelu ja toisella asiaa koirista ja hevosista.

Tässä tulos. Otanta 15.3.2015 - 15.3. 2016:

Sairaana oleva kaveri: Päivityksiä siitä, että on itse sairaana / lapset ovat sairaana / puoliso on sairaana yhteensä 320 kpl. (Puoliso oli sairaana 2 kertaa, loput pääosin itse, lasten sairaspäivityksiä 38 - lapsia kolme). Usein samana päivänä monta päivitystä (Aamu alkoi kuumeen mittaamisella. / Noniin, ensimmäinen lapsi oksentaa. / Toinen lapsi oksentaa. / Pitihän se arvata, mullakin lentää yrjö.)

Hevoskoirakaveri: Päivityksiä hevosista 194, päivityksiä koirista 120. Kuvia hevosista 452, kuvia koirista 381. Videoita hevosista 49, videoita koirista 29.

Että joo.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira- ja hevosihmiset ovat suoraan saatanasta etenkin keskustelupalstoilla ja Somessa muutenkin. Päivittelevät siellä miten se Rekku nyt nukkui mamman vieressä ja miten heppa kulki peräänannossa tai kaviossa oli kivi ja sitten loppuaika jauhetaan paskaa muista ja muiden elukoista.

Vierailija
2/61 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menetin hermoni, kun joku itki sen hukkuneen lapsen KOIRAN perään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi hevosihmistä FB-kaverina. Kummallakaan ei tunnu olevan mitään muuta elämässään kuin ne hevoset. Toisaalta kumpikin on perheetön ja nainen, ehkä ne täyttävät jotain perheenmentävää aukkoa noilla hevosillaan.

Vierailija
4/61 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä liittyy mihinkään?

Vierailija
5/61 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira- ja hevosihmiset ovat suoraan saatanasta etenkin keskustelupalstoilla ja Somessa muutenkin. Päivittelevät siellä miten se Rekku nyt nukkui mamman vieressä ja miten heppa kulki peräänannossa tai kaviossa oli kivi ja sitten loppuaika jauhetaan paskaa muista ja muiden elukoista.

TÄÄ ON NIIN TOTTA!

Jos hevosihmisillä on lapsia niin ne kulkee resuvaatteissa räkä nenästä roikkuen ja parkuvat huomiota äidiltään sillä aikaa kun äiti harjaa sitä heppaansa ja asettelee sen selkään satojen eurojen arvoista loimea ja valittaa, kun lapsille ei oo rahaa ostaa mitään kun kaikki on niin kallista. Lapsiaan eivät edes muista kun touhottavat elukoiden kanssa. Tää on niin nähty.

Vierailija
6/61 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä liittyy mihinkään?

Kertoo aika paljon näistä eläinihmisistä...

Vierailija
7/61 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaksi hevosihmistä FB-kaverina. Kummallakaan ei tunnu olevan mitään muuta elämässään kuin ne hevoset. Toisaalta kumpikin on perheetön ja nainen, ehkä ne täyttävät jotain perheenmentävää aukkoa noilla hevosillaan.

Ööh. ehkä ne ei oo halunnu perhettä vaan heppaelämän, mikäs vika siinä on elämänvalintana.

Vierailija
8/61 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että perhekö olisi sellainen ainoa oikea vaihtoehto, jonka puuttuessa "aukko" sitten vaan täytetään jollain muulla?

Vierailija
9/61 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi lapseton hevosnainen Facebook-kaverina. On miehen etäinen sukulainen, en tunne muuten. 

Sekään ei päivitä mitään muuta kuin asiaa hevosista. Käy joka päivä talleilla ja kertoo, millä hevosella on ratsastanut ja miten meni ja oliko heppa yhteistyökykyinen ja lämmitetty ja millä tuulella se heppa oli ja ja ja ja..

Kerran siltä tuli lapsiin liittyvä päivitys. Se oli video, jossa kaupan kassajonossa noin 2v tönäisi vahingossa omilla kärryillään edessä olevaa miestä (valvontakamerakuvaa), mies kääntyi ympäri, otti omista ostoksistaan maitotölkin ja kaatoi sen pikkutytön päälle maidon kostoksi. Oli kommentoinut videota, että "Näin! Näin niitä lapsia pitäisi kasvattaa! Ei tarvitse tulla kauppaan mölisemään ja tönimään!" Aika sanaton oli olo, kun tuon näin.

Vierailija
10/61 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööh. ehkä ne ei oo halunnu perhettä vaan heppaelämän, mikäs vika siinä on elämänvalintana.

No normaali-ihminen kai haluaa perheen, tuskinpa kukaan valitsee tietoisesti jotain heppaelämää.

Näillä kahdella on ollut miesvirityksiä, mutta kaikki suhteet ovat katkenneet. Nyt ovat jo sen ikäisiä, että tuskin tulevat perheitä perustamaan koskaan.

Vierailija
11/61 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niiden tartte olla edes somessa. Olen työporukassa ainoa jolla ei ole hurttaa (eikä tule) ja muilla on pakkomielle esitellä mulle rakkien kuvia ja kertoa niiden paskan koostumuksesta. Ja varsinkin jos jollain kasvattajalla on pentue, siinä ois mulle sopiva.

Vierailija
12/61 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No normaali-ihminen kai haluaa perheen, tuskinpa kukaan valitsee tietoisesti jotain heppaelämää.

Näillä kahdella on ollut miesvirityksiä, mutta kaikki suhteet ovat katkenneet. Nyt ovat jo sen ikäisiä, että tuskin tulevat perheitä perustamaan koskaan.

"Tuskinpa kukaan valitsee tietoisesti jotain heppaelämää." Niin meinaatko että ovat vaan sattumalta muuttaneet jonnekin maatilalle, ostaneet vahingossa hevosiakin sinne ja vieläpä ihan tietämättään hoitavat niitä päivästä toiseen?

Vierailija
13/61 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niiden tartte olla edes somessa. Olen työporukassa ainoa jolla ei ole hurttaa (eikä tule) ja muilla on pakkomielle esitellä mulle rakkien kuvia ja kertoa niiden paskan koostumuksesta. Ja varsinkin jos jollain kasvattajalla on pentue, siinä ois mulle sopiva.

mulla on työkaveri, joka vinkuu aina pomolta sairauslomaa kun hänen "vauvansa" on sairas ja vauvalla tarkoitetaan tässä nyt koiria ja hevosia, sitten suuttuu ja huutaa ja paiskoo ovia, kun pomo sanoo että ei onnistu eikä voi olla palkallisesti pois töistä mut palkattomasti kylläkin

Vierailija
14/61 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole perhettä mutta kissa löytyy. Laitan siitä toisinaan kuvia. Mutta se ei ole mitään verrattuna joihinkin joilla on lapsia. Sitä lapsikuvien ja juttujen määrää. Silti kehtaavat valittaa jos kerran kuukaudessa laitan kuvan kissastani, vaikka itse jauhavat pennuistaan monta kertaa päivässä. Säälittää melkein lasten puolesta kun heidän koko elämänsä on taltioitu faceen 0-vuotiaasta lähtien :D

Vierailija
15/61 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooooo, seuraavaks voit laskea kuinka mun päivitykset ja kuvat koskee vain lapsia.

Vierailija
16/61 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu,ei se ihminen niin tärkeä,mutta koira on pyhä.

Arvomaailmassa ongelmaa.

Vierailija
17/61 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvomaailmassa ongelmaa.

Sama homma hevosissa. Mun yhden tuttavan lasten ristiäisiä piti siirtää kun rouvalla oli ratsastuskilpailut ja siitä tuli kauhea show koko siirrosta. Luulin että ne oli jotkut isotkin kilpailut mutta sitten kävi ilmi että ne ovat jotkut seuran jäsentenväliset. Voi hyvää päivää! Ristiäisissä vuodatti koko ajan siitä miten hankalaa on kilpailukalenterin kanssa ja hevosetkin kuulemma stressaantuu. Taisi unohtaa kakaransa kokonaan.

Vierailija
18/61 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, mitä sinne someen sitten pitää laittaa? Facessahan voi piilottaa kaverit, joiden päivityksiä ei jaksa lueskella. Itse oletan, että jokainen face-ystäväni osaa toimia näin minun kohdallani jos päivitykseni eivät kiinnosta. Itse päivittelen sinne mitä haluan, harrastusjuttuja nyt lähinnä.

Vierailija
19/61 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvomaailmassa ongelmaa.

Sama homma hevosissa. Mun yhden tuttavan lasten ristiäisiä piti siirtää kun rouvalla oli ratsastuskilpailut ja siitä tuli kauhea show koko siirrosta. Luulin että ne oli jotkut isotkin kilpailut mutta sitten kävi ilmi että ne ovat jotkut seuran jäsentenväliset. Voi hyvää päivää! Ristiäisissä vuodatti koko ajan siitä miten hankalaa on kilpailukalenterin kanssa ja hevosetkin kuulemma stressaantuu. Taisi unohtaa kakaransa kokonaan.

No ristiäisikäiselle vauvalle nyt lienee se ja sama milloin ne ristiäiset pidetään. Ja mikähän toi "kauhea show"kin oli? Eihän ristiäiset nyt yleensä ole kovin isolle porukalle, eikä niihin ole pakko osallistua.

Vierailija
20/61 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonkin joskus ajatellut, että jos joku laittaisi lapsistaan yhtä paljon kuvia kuin muutama tuttavani kissoistaan/koiristaan/hevosistaan, niin karsaasti katsottais. Ja ainakin yhtä näistä eläintutuistani kovasti ärsyttää se kun jotkut postaa paljon lastensa/lastenlastensa kuvia. Surkuhupaisaa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi