Monelta olit tänään röissä???
Ite olin 4.56 paikalla, ekan tauon pidän nyt (3min), miksette muut tee röitä?
Kommentit (19)
Tänään on vapaapäivä, ei tarvitse mennä röihin 😊
Tyhmä paljon röitä tekee viisas pääsee vähemmällä.
vain tyhmät ja epätoivoiset käyvät röissä
En käy röissä.Käyn kyllä vapaaehtoisröissä joskus.
Oon romalla! Röitä ei rarvi rehrä!
Onpas paljon lompakkoloisia palstalla..
Vierailija kirjoitti:
No ei se tyhmä oo joka pyytää.
Vierailija kirjoitti:
Eihän täällä muita olekaan. Suurin osa suomalaisista on lompakkoloisia: lapsia, vanhuksia, sairaita, työttömiä, eläkeläisiä, vammaisia jne. Töissä käyviä on vähemmistö.
Oon kuullut, että silloin kun on synnyttämässä uutta veronmaksajaa niin ei tarvi. Ja ennen kuin kukaan alkaa ihmetellä miksi mä palstailen niin ihan vaan siksi, koska mulla on _tylsää_ odotella että jotain tapahtuis. Aamulla käynnistettiin.
Mulla on koulusta vapaapäivä. Katotaa muutaman vuoden päästä, josko mul olis sit töitä.
Vierailija kirjoitti:
Oon kuullut, että silloin kun on synnyttämässä uutta veronmaksajaa niin ei tarvi. Ja ennen kuin kukaan alkaa ihmetellä miksi mä palstailen niin ihan vaan siksi, koska mulla on _tylsää_ odotella että jotain tapahtuis. Aamulla käynnistettiin.
Jos ottaa äidistään mallia niin ei taida paljon veroja maksella..
Tulin kotiin klo 6.30 töistä. Mulla on nyt aamu.
Pääomatuloja on riittävästi. En tee TÖITÄ. Harrastan ja teen vapaaehtoistyötä ym..
Makaan rängyssä, röitä ei ole. Eilen kyllä kävin hyvältä kuulostavan keskustelun mahdollisen uuden ryönantajan kanssa! Jatkoa odotellessa.
Oon kysellyt ja hakenu röitä. Haluuvat ennemmin pitää mua kotona yhteiskunnan loisena näköjään. Odotan röitä tulevaisuudessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän täällä muita olekaan. Suurin osa suomalaisista on lompakkoloisia: lapsia, vanhuksia, sairaita, työttömiä, eläkeläisiä, vammaisia jne. Töissä käyviä on vähemmistö.
Olet ihan oikeassa. Unohdit pseudotyötä tekevät julkisen "työlliset" joilla kyllä riittää aikaa sometteluun kesken päivän. Se on ihan muutama satatuhatta ihmistä jotka oikeasti Suomessa käyvät "röissä".
En käy röissä. Ei tarvitse. Kunta ja valtio maksaa mulle kolmetonnia kuussa siitä kun en käy röissä.