Jos tekisin palstalle kusipääaloituksia, niin olisiko se ok?
Kommentit (16)
Äiti on jo kuollut. Muita veikkauksia?
Jotkuthan nuo noita tehtailee, ylläpito poistelee niitä sitten. Ei haittaa mua kun voin hypätä yli jos aihe käy ilmi jo otsikosta. Jotkut otsikot on kyllä hyvin naamioitu ja sellaiset hieman häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Jotkuthan nuo noita tehtailee, ylläpito poistelee niitä sitten. Ei haittaa mua kun voin hypätä yli jos aihe käy ilmi jo otsikosta. Jotkut otsikot on kyllä hyvin naamioitu ja sellaiset hieman häiritsee.
Ei tasan poistele. Kun avasin AV:n niin koko etusivu oli täynnä muiden haukkumisketjuja.
Mode kai se itse asialla ..
Sen laatuisia aloituksia tulee minkälainen pää on?
Kuzizezta päästä ei tule kuin... niin... ?
Vierailija kirjoitti:
Mitä on kusipääaloitukset?
No ne p pää aloitukset on sellaisia missä tahallaan halutaan satuttaa toisia, eikä ole mitään tarkoitusta keskustella asiasta.
Haluatko olla kusipää? Silloin voit tehdä kusipääaloituksia.
Vierailija kirjoitti:
Sen laatuisia aloituksia tulee minkälainen pää on?
Kuzizezta päästä ei tule kuin... niin... ?
Sellaisia vastauksia annat, kuin koet olevasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ne p pää aloitukset on sellaisia missä tahallaan halutaan satuttaa toisia, eikä ole mitään tarkoitusta keskustella asiasta.
Ai, no ei ole ok ap. Ja kiitos kun valistit tyhmää :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu työnkuvaan auttaa heikompiaan.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Nooh, mä en taida kuulua siihen joukkoon...tietäsitpä vaan...mutta kuule ei sulla taida olla vaihtoehtoja edes joten miksi kysyt edes? Jos et muuhun kykene, niin minkäs sitten teet. Päivänjatkoja sitten vaan sullekin <3 ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Nooh, mä en taida kuulua siihen joukkoon...tietäsitpä vaan...mutta kuule ei sulla taida olla vaihtoehtoja edes joten miksi kysyt edes? Jos et muuhun kykene, niin minkäs sitten teet. Päivänjatkoja sitten vaan sullekin <3 ;-)
Ok. Good 4 U
Muziikkia aloituksien tekijöille.
Miten tämä muuttuisi? Noudata vaan tätä totuttua linjaa, niin hyvin menee.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä muuttuisi? Noudata vaan tätä totuttua linjaa, niin hyvin menee.
Ärsyynnyin kun avasin palstan. Teki mieli vetää pari hedaria aloituksien tekijöiden päähän.
Olen jo tasaantunut.
Kysy äidiltäsi äläkä vaivaa meitä muita.