Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

paljonko maksat kiinteistöveroa? minä 1400e vuodessa

Vierailija
15.03.2016 |

Mökistä mun osuus 1200e ja talosta 200e. On kyllä kallista kun jakaa vuoden päiville. Melkeen askin vois polttaa tupakkia eli melkeen 4 e päivässä kiinteistöveroon. Aika paljon kun päivän tulot ei paljoa enempää ole.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kiinteistövero pitäisi ehdottomasti muuttaa samanlaiseksi kuinajoneuvovero eli laskettaisin päivähintana omistuksen mukaan ja maksueriksi voisi valita 1-4 (tai vaikka 12) vuoden aikana. Tällä tavalla monet pystyisivät tasoittamaan menoja. Nyt kahdelle peräkkäiselle kuukaudelle voi tulla satojen euroyleensä jen laskut mikä pienituloisill voi aiheuttaa suuriakin ongelmia.

Pienituloinen voi ihan itse tasoittaa maksun "kiinteistöverotillilleen" kuukausittain, niin on sitten millä maksaa kun se vero tulee joka vuosi elo-syyskuussa maksettavaksi. Mistäs se pienituloinen on saanut rahat kiinteistön ostoon, kun ei ole vuosittaisiin kuluihin osannut varautua?

yleensä perintönä

Vierailija
22/26 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodista 120€/kk ja loma-asunnosta vuokratontilla (yhtiövastikkeessa) 20€.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1500€ vuodessa, OKT lähellä keskustaa Turussa. On muuten noussut viidessa vuodessa tonnilla tuo vero.

Vierailija
24/26 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

350 euroa mökistä. On noussut jonkin verran, mutta tuo ei vielä haittaa elämää. 

Vierailija
25/26 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talosta 180 € vuodessa.

Vierailija
26/26 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

96€. Talossa 260m2. Verottajalla melko heikot tiedot talosta :). Toivottavasti eivät tule mittaamaan koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä