Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aavistavatkohan miehet jotka kohtaan että ajattelen koko ajan seksiä?

Vierailija
14.03.2016 |

Huomaakohan sen jostain?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ehkä huomaa sen sinusta, jotkut ei. Luulisi sen näkyvän liikkeistä ja katseista, ja äänensävystä. Itse seurustelen tällä hetkellä niiiin ihanan miehen kanssa, kun jotenkin se osaa lukee mua ja huomaa aina kun ajattelen seksiä ja innostuu sitten itsekin ;)

Vierailija
2/3 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näe, sillä kaikkihan haluavat koko ajan kuitenkin. Mutta sen näkee naamasta, kun lakkaa saamasta (Junnu Vainio).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseista sen huomaa. Olin reissuhommissa ja siinä läheisyydessä asui pariskunta, kaikkihan me sitä hyvän-näköistä naista katseltiin. Vaatetuskin oli ota minut, siis 10 pisteen näköinen ja rinnatkin mahtavat. Kaverini oli ottanut pari paukkua, me jätkien kanssa sanottiin mene kysymään seksiä sitä se haluaa. Niinhän siinä kävi että kaverini kävi useasti sitä panemassa, katsottiin että nyt lähti ukko töihin taksikuski kun oli. Kyllä minunkin teki mieli, kysyttiin kaverilta millainen oli, kaverini sanoi että munanpäälle ihan hullu imuttamaan ja kaikkein nautittavin asento oli ratsastaminen. Kyllä täytyy sanoa että toisilla on tuuria, mites AP pukeudutko viettelevästi ja oletko miten meikannut. antaisitko kaikille jotka tuijottavat sinua pillua?M50+.