Röihin kun menee niin saa sitä rahaa
Mikä tässä kun kun nykyajan ihmiset on unohtanut tän wanhan kansan viisauen??
Ei teillä ole oikeutta kaikkeen kivaan, se ansaitaan röissä käymällä, tuliko nyt varmasti selväksi, häh???!?!?+11
Kommentit (30)
Onko sulla ap jäänyt levy pahasti jumiin? Tuo sun "röi" on ihan tosi typerä juttu ja silti jaksat sitä jauhaa. Vaikutat todella jälkeenjääneeltä tapaukselta. Nolaat vain ittes.
Tää junttipaska trollaa täällä aina. Ihan ihmeen typerä juttu. Todellakin satasen alle, eikä edes tajua sitä itse.
Eiku ap on joku tavallinen duunari, jota vituttaa kun pitää mennä töihin ja se kuvittelee, et muut lojuu kotona. Eihän tuo osaa edes kirjoittaa. Sääliksi melkein käy, mut ei sit kuitenkaan.
Luuleeko joku, että mollin paikat on avoimia vain siksi, ettei niihin saada tekijää? Siellä sitä paitsi on niitä johtajankin paikkoja: http://www.mol.fi/tyopaikat/tyopaikkatiedotus/haku/hae.htm?lang=fi&haku…
Suurin osa noista asiallisista paikoista täyttyy aikanaan. Niihin pitää hakea, yleensä hakijoita on paljon, heistä valitaan joku, useimmiten se työssäkäyvä paikanvaihtaja on aina nro 1. Sitte kun joku valittu, paikka poistuu. Uusia paikkoja tulee avoimeksi, ne on usein niitä paikkoja, kun paikanvaihtaja on lähtenyt paikasta ja siihen taas valitaan joku toisesta työpaikasta, kunnes ympyrä sulkeutuu. Joskus harvoin valitaan vastavalmistunut ja pienessä osassa tapauksia työtönkin.
Olen itse saanut muutaman paikan, joka on siellä ollut auki, mutta myös muualla. Enpä ole kertaakaan ollut ainut hakija. Kerran oli seitsemän, mutta siihen oli tosi kovat koulutus- ja kokemusvaatimukset, jotka itse täytin nippanappa.
Vierailija kirjoitti:
Eiku ap on joku tavallinen duunari, jota vituttaa kun pitää mennä töihin ja se kuvittelee, et muut lojuu kotona. Eihän tuo osaa edes kirjoittaa. Sääliksi melkein käy, mut ei sit kuitenkaan.
Työtönhän se on. Jos sil olis työpaikka, niin ei se ehtis täällä huudella röistä.
No voi ny vadelma, älkää sanoko että röihin-ääliö on samalla myös eicä-idiootti?! Apua! Me ollaan nyt löydetty maailmanhistorian ärsyttävin trolli, tää vie voiton lompakkoloisjankkaajastakin!
Se on varmaan sama ku Roi ? Sinne pääsee stokella. Tai sit flygarilla.