Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele hotellia New Yorkissa

Vierailija
14.03.2016 |

Olen nyt jo useamman päivän kahlannut New Yorkin mielettömän runsasta hotellitarjontaa läpi, enkä millään löydä sopivaa kortteeria. Oletko sinä yöpynyt Nykissä hyvässä hotellissa? Jos niin missä?

Matkaan on lähdössä kaksi aikuista ja koululainen, kohde on meille ennestään tuttu. Ne pari hotellia joissa aiemmin olemme yöpyneet eivät olleet sellaisia, joihin palaisimme. Ole kiltti ja vinkkaa suosikkisi minulle.

Kiitos!

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tripadvisorilla on käyttäjäkommentointia, mainitsevat kyllä luteetkin, jos niitä on tavattu. Tärkeäähän majoituksessa on sijainti. Mikä on matkanne aihe ja missä ajattelitte käydä? Myöskin millä kokoonpanolla, aikuisten hotelli on aina vähän eri juttu kuin lapsiperheen. Itse tykkäsin ihan perus Holiday Innistä lower East sidella. Siellä kun ikkunasta näkyi suoraan Empire State Building ja Chrysler building. 

Vierailija
22/36 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

CitizenM on hyvä, en ole kyllä varma mahtuuko siellä kolmea samaan huoneeseen.

Ei mahdu, kokeilin. Kaksi huonetta viikoksi meidän matkan ajankohtana 4102€, noin niin kuin Bookingista äkkiä katsottuna. Lisävuoteiden saatavuus on tuolla(kin) jonkin tasoinen ongelma.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mandarin Oriental, mutta pyydä sviitti, josta on näköala toiselta puolelta Columbus Circlelle ja toiselta puolelta New Jerseyyn.

Vierailija
24/36 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

W Times Square on keskellä kaikkea ja hieman rauhallisempaa sijaintia arvostavalle tuo em. Mandarin Oriental jos vaan kukkaro kestää.

Vierailija
25/36 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotel 17.

Vierailija
26/36 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyatt 31 Th west street.

Tosi kiva, siisti hotelli. Loistavalla sijainnilla. Meidän huoneesta näkymä ESB:lle!

Suosittelen.

Itse en ainakaan ottaisi hotellia Times Squaren lähistöltä.

Vierailija
27/36 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scandic Hotel Nyy Jork

Vierailija
28/36 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Four Seasons on aina OK vaikka hiukan hinnakas. Hyvä sijainti.

Ne on muuten kivoja mutta alkavat olla jotenkin vanhanaikaisia :) Saisivat uusia koko ketjun.

Vierailija
29/36 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa suositella mitään, mutta voin sanoa, että älä missään nimessä valitse Hotel at Times Squarea.

Vierailija
30/36 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paris Hilton Hotel.

Vierailija
31/36 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelli Pennsylvaniaa tulin itsekkin suosittelmaan. Hotellissa on hienoja huoneita kerroksesta 6 ylöspäin.Näitä kannattaa pyytää sisäänkirjaantumisen yhteydessä, aina siellä on tilaa vaikka suomalaisille todennäköisesti yrittävät tarjota noita alempien kerrosten huoneita. Alempien kerrosten huoneet ovat suht karmeita murjuja koska niissä on haluttu pitää hotellin alkuaikojen juttuja... osa alakerran huoneista on esim.kosteusvaurioisia .

Vierailija
32/36 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen suosinut Wyndham New Yorkeria (entinen The New Yorker). Tykkään tutkia kaupunkia kävellen, ja kyseinen hotla on tosi keskeisellä sijainnilla josta jaksaa kävellä niin uptowniin kuin downtowniinkin. 

Metropysäkkikin on ihan hotlan kulmilla, joten siitä pääsee nopeasti myös pidemmällekin.

Hotla on ihan Madison Square Gardenin vieressä ja lähellä on myös Macy's ja Times Square jos ne kiinnostaa. Myöskin useat Broadway-teatterit on ihan lähellä. 

Central Parkiin jaksaa kävellä hotlalta helposti. 

Sijainti on minustakin paras mahdollinen, eikä muutenkaan hassumpi ensivilkaisulta. Kiitos.

Ap

Vierailija
33/36 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Four Seasons on aina OK vaikka hiukan hinnakas. Hyvä sijainti.

Ne on muuten kivoja mutta alkavat olla jotenkin vanhanaikaisia :) Saisivat uusia koko ketjun.

Samaa mieltä, varsinkin sisustus, mutta jotenkin tottunut aina menemään samaan :) Sitä paitsi siellä on kiva 24h sali (miehelle tärkeä), 24h room service (oli minulle raskaanaollessa tärkeä!), baby sitting, dog walking service jne. Ja ihan jees henkilökunta. Sijainti on myös loistava.

Vierailija
34/36 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Waldorf Astoria. Ainoo vaihtoehto mulle.

Vierailija
35/36 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin hyvin hyvin vaikea ja jotenkin hassun maalainen kysymys.  

Enkä myöskään usko väitettäsi että kohde on teille entuudestaan tuttu

Ensinnäkin New York on Staten Islandin eteläkärjestä Manhattanin Mt Vernoniin mitaten tuollaiset 40 kilometriä pitkä ja toisessa suunnassa JFK:n taakse Long Islandille sellaset 30. Sikäläinen liikennekulttuuri huomioiden puhutaan käytännössä ajoista, joiden perusteella voitaisiin kysyä meikäläisittäin "mikä olisi hyvä hotelli Etelä-Suomessa? Eli riippuu ihan kauhiana missä päin on tarve olla, esim.  Tampereella vai Nummi-Pusulassa?

Oletan että tämän palstan kansanosa on niitä turistipuolen keskiluokkaisia ihmisiä ja lapsikin on teillä mukana, joten tarkoitat perhematkustusta ja siis nimenomaan Manhattania. Mielestäni on aivan älytöntä kysyä mikä on hyvä hotelli kun kyseisellä saarella on, kuten itsekin sanoit, niin paljon hotelleja. Sehän tarkoittaa että voit valita tason ihan itse. Jos kysyisit että "mikä Manhattanin hotelli olisi hyvä hintaluokassa x-y", olisi kysymyksessä ehkä hieman järkeä. Jollekin taas hyvä hotelli tarkoittaa hotellia lähellä midtownia ja jollekin lähellä upper-east sidea (välimatka ainakin 20km, matka-aikana sellanen Hesasta Lahteen.). Eli kyllä ptäisi tietää Manhattaninkin tapauksessa missä päin aikoo aikansa vietää, kohteessa vai julkisissa kulkuneuvoissa?

Manhattanin vieressä Hudsonin toisella puolella on taas Jersey City, joka on lähempänä Manhattanin kohteita kuin moni alue itse Manhattanilla. Rajaatko sen pois jos sanot hotelli New Yorkissa?

Nyt kun olen saanut kettuilla jo riittävästi, vastattakoon samoin kuin hotellinvallinnassa missä päin tahansa maailmaa:

1) Määritä sijainti

2) Määritä erikoistarpeet (rullatuolista aamupalaan jne.)

3) Määritä paljonko vara maksaa

Kaikki säätäminen noiden rajoitusten jälkeen on ihan yhtä tyhjän kanssa. Se on kapitalistinen markkinatalousmaa ja taala kerrallaan paranee taso ja pienenee  luteet.

Vierailija
36/36 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä (2 aikuista) varattu huone Best Western Herald Squaresta kesäkuun alussa. Kellään kokemuksia siitä hotellista? Ekaa kertaa Nykiin menossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän