Lapset haukkuvat saunassa
Olen lihava, anteeksi. Mutta loukkaa kun äidit eivät puutu ja käske lapsen pyytää anteeksi kun lapset haukkuvat minua uimahallin saunassa. Eivät ne lapsetkaan täydellisiltä näytä (en huomauttele), mutta lihavaa mummia saa haukkua. Ei riitä että äiti sanoo että meitä on erilaisia vaan lapselle pitää tiukasti sanoa että ulkomuotoa ei saa arvostella ja pitää pyytää minulta anteeksi. Lapset ei ikinä opi käyttäytymään ja kerjäävät itselleen koulukiusaamista kun hölöttävät. Tee lapsestasi hyvin käyttäytyvä.
Kommentit (7)
Monelle kristallilapselle yli 60 asteen lämpötila muodostaa henkisen, korkeamman tilan, jossa hän palaa hetkeksi viimeisimpään ruumiiseen ennen jälleensyntymää. Notta nää pershetelmät oli si ollunna koiria.
siis ihan käsittämätöntä touhua! kyllä minun lapselle on opetettu jo pienestä pitäen ettei kenenkään ulkomuotoa arvostella ääneen
Meidän lapsi on sitten opetettu hyvin =). Olimme etelässä hotellin uima-altaalla, kun poika oli 4-v. Siellä oli toinen samanikäinen poika, jonka äiti oli sairaalloisen lihava (taisivat olla tanskalaisia). Meidän poika ihastuneena: "Katsokaa, tuon pojan äiti on tosi vahva!"
Mikset ap puutu itse asiaan ja sano niille lapsille, jos vanhemmat eivät puutu? Tai arvostele suoraan sille äidille hänen kasvatustapojaan.
Ymmärrän sua ap. Mulle tulee paha mieli äitini puolesta kun isä ja sisko välillä naureskelevat ja pilkkaavat sitä. Yli 50-vuotiaana ja neljän lapsen synnyttäneenä ei enää tarvitsekaan näyttää miltään uimapukumallilta. :/
Missä hallissa? Olen myös todella ylipainoinen, eikä kukaan ikinä ole uimahallilla tai kuntosalilla sanonut mitään.
Laihduta