Mies itki töistä kotiin tultuaan O_o
Rojahti sohvalle ja alkoi nyyhkyttämään.. Tiedän että on ollut paljon stressiä töissä (omistaa pienyrityksen) mutta en oikein tiennyt miten reagoida. Vein lapsen nopeasti omaan huoneeseensa ettei näe isiään itkemässä ja sitten sanoin että voitko mennä makuuhuoneeseen, pelotat lasta.. Sinne se sitten meni. En osaa oikeen lohduttaa eikä se ole mielestäni minun tehtäväkään naisena.. Kyse on kuitenkin aikuisesta MIEHESTÄ, eikä pienestä pojasta..
Kommentit (102)
Olet joko ääliö, trolli tai ääliö trolli. Veikkaan jälkimmäistä, mutta voit toki valita itse.
Nää on niin kivoja , nää lassukoiden trollit. Ensin aloitus, sitten muutama uppaus ja lopulta yritetään leikkiä itse naista, jotta voitaisiin taas jotenkin haukkua naisia, kun "naisilla" on niin hirveät mielipiteet ja kuinka julmia he ovat miehiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisilla vässyköillä sitten on perhettä. Kuulostaa kyllä sen verran turhalta "mieheltä" koko äijä, että pakkaisin nopeasti tavarani. Mitä jos se lapsi kertoo koulussa tai päiväkodissa nähneensä isänsä itkeneen? Enpä minä ainakaan paljoa kehtaisi enää naamaani kodin ulkopuolella näyttää. Kyllä miehen kuuluu olla mies, ja hoitaa murheensa ryyppäämällä, niin kuin ennenkin on ollut tapana. Luultavasti myös salakuvaa teidän välistä seksiä. Tyypillistä tuollaisille pillittäville miehille.
Olisit ihan reilusti allekirjoittanut, että t. Lassuka alias ap
Toivottavasti ukkosi lähettää sinut makkariin itkemään, kun sua seuraavaksi surettaa.
Näin miehenä sanon, että mikään ei oo niin vaivaannuttavaa kuin itkevä mies, yök.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisilla vässyköillä sitten on perhettä. Kuulostaa kyllä sen verran turhalta "mieheltä" koko äijä, että pakkaisin nopeasti tavarani. Mitä jos se lapsi kertoo koulussa tai päiväkodissa nähneensä isänsä itkeneen? Enpä minä ainakaan paljoa kehtaisi enää naamaani kodin ulkopuolella näyttää. Kyllä miehen kuuluu olla mies, ja hoitaa murheensa ryyppäämällä, niin kuin ennenkin on ollut tapana. Luultavasti myös salakuvaa teidän välistä seksiä. Tyypillistä tuollaisille pillittäville miehille.
Tällaisista vastauksista on hirveän vaikea sanoa, onko kyseessä trolli-AP:n vastaus itselleen, toinen trolli vai oikeasti huono ihminen. Valitettavasti joukossamme on myös oikeasti huonoja ihmisiä.
Ihan hirveällä tavalla toimivat jotkut naiset (näitähän on).
Itku on ihan luonnollinen asia lapsilla, naisilla ja miehillä. Ja surullista lohdutetaan. Lapsikin varmaan olisi tullut isiltä kysymään, miksi itkee. Pelästynyt ehkä maksimissaan sitä, että isi on surullinen ja olisi halunnut lohduttaa.
Mitäs ap meinasit, kun joku miehen läheinen (äiti, isä sisarus, kaveri tms.) vaikka kuolee. Silloinkaan mies ei saa itkeä, siksi että on killuttimet jalkojen välissä??
N24
Salarakas on antanut dead linen ja vaatinut miestä tunnustamaan itse tai hän kertoo suhteesta sulle.
Tuli paha mieli sun miehen puolesta. Oispa sillä nainen joka lohduttaa.
Minä olisin halannut miestä tai silittänyt selkää. Sitten kun hän olisi rauhoittunut kokonaan, kysyisin itkun syytä. Minun mieheni on kyllä itkenyt vain kerran 9 yhteisen vuotemme aikana. Mies purskahti itkuun, kun hänen vanha koiransa oli saanut lopetuspiikin ja nyyhkytti varmaan minuutin ajan. Sen jälkeen kokosi itsensä. En sanonut tai tehnyt mitään, koska uskon ettei hän olisi pitänyt siitä. Naisen tehtävä on tukea miestään vaikeissa tilanteissa ja sama toisin päin.
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin halannut miestä tai silittänyt selkää. Sitten kun hän olisi rauhoittunut kokonaan, kysyisin itkun syytä. Minun mieheni on kyllä itkenyt vain kerran 9 yhteisen vuotemme aikana. Mies purskahti itkuun, kun hänen vanha koiransa oli saanut lopetuspiikin ja nyyhkytti varmaan minuutin ajan. Sen jälkeen kokosi itsensä. En sanonut tai tehnyt mitään, koska uskon ettei hän olisi pitänyt siitä. Naisen tehtävä on tukea miestään vaikeissa tilanteissa ja sama toisin päin.
Näin minäkin teen. Toisaalta meillä mies pillittää aika usein. On herkkis, eli tällä palstalla niin vihattu tossukka. Isänsäkin meni kuolemaan pari vuotta sitten, eikä siitäkään ole ihan täysin vielä yli.
Minä kyllä tasapainotan tilannetta. Olen itkenyt kerran suhteen aikana. Silloin mummoni kuoli.
31
Jätä se luuseri! Lapset vielä oppii noi samat huonot tavat.
Vierailija kirjoitti:
Rojahti sohvalle ja alkoi nyyhkyttämään.. Tiedän että on ollut paljon stressiä töissä (omistaa pienyrityksen) mutta en oikein tiennyt miten reagoida. Vein lapsen nopeasti omaan huoneeseensa ettei näe isiään itkemässä ja sitten sanoin että voitko mennä makuuhuoneeseen, pelotat lasta.. Sinne se sitten meni. En osaa oikeen lohduttaa eikä se ole mielestäni minun tehtäväkään naisena.. Kyse on kuitenkin aikuisesta MIEHESTÄ, eikä pienestä pojasta..
Anteeksi. Kyse on miehestäsi - ihmisestä - toivottavasti sinulle rakkaasta ihmisestä, jolla on paha olla ja ilmeisesti kova stressi. Miten haluaisit, että sinua kohdeltaisiin kun tulisit itkien kotiin. Haluaisitko, että käskettiin toiseen huoneeseen ilman lohdutusta ja jotta lapsi ei näe. Miksi lapsi ei saisi nähdä itkua, mikä on normaalia jos on paha mieli. Nyt halaat vaikka miestäsi ja kysyt mikä painaa mieltä. Annat lapsen nähdä kuinka osoitetaan empatiaa ja annetasn lohtua silloin kun sitä tarvitaan.
Lapsi ei todellakaan mene siitä rikki että välillä näkee tunteita näytettävän.
Vein lapsen nopeasti omaan huoneeseensa ettei näe isiään itkemässä ja sitten sanoin että voitko mennä makuuhuoneeseen, pelotat lasta..
Miksi lasta pelottaisi se, että isä on surullinen? Käsittämätöntä tunnekasvatusta sinulta. Lakaistaan kaikki hankalat tunteet lapsen elämästä pois ja myöhemmin sitten ihmetellään kun lapsen parisuhteet ja ystävyyssuhteet eivät onnistu... Ei kai tuossa olisi tarvinnut kuin sanoa lapselle, että isillä on nyt jostain paha mieli, mennäänkö yhdessä lohduttamaan.
Nyt potk it sen väsyneen pienen yrittäjän pihalle ja vaihdatat lukot nopeasti.
Säälittävää tuollainen nyyhkyttäminen.
Lapset ei kaipaa tuollaista säälittävää itkeskelijää.
No mene nyt helkkarissa sinne makkariin perässä ja kysy, mikä hätänä! Se nyt on vähintä, mitä saatat tehdä.