Aloitin tamponien käytön, hyvästi siteet!
en ymmärrä kuinka olen voinut koko tähän astisen elämäni käyttää siteitä.. tamponit on niin paljon kätevämpiä! ahhh
Kommentit (22)
22 olen. En vain uskaltanut ennemmin aloittaa mutta onneksi rohkaistuin, erittäin miellyttävä olo!
Jos mun olis pakko käyttää siteitä, viiltäisin ranteet auki kerran kuussa.
Terkuin alahikiävä.
Tuntuuko se tamponi sisällä miltä?
Odotin että kyllä kai nyt ekaksi jo kuukuppivastaaja ehtii.
Itse ajattelin vaihtaa siteisiin, ja vaikka kestosellaisiin.
Siteet ovat terveellisempi vaihtoehto. Et laita sisääsi mitään lannoite- ja säilöntäaineita, sekä ties mitä muuta kyseisellä teollisuuden alalla on valmistettu josta ovat kotoisin.
Nuo tamponit eivät siis ole mitään luonnontuotteita. Riippuu paljolti puuvillalaadusta ja viljelymaasta. Pumpuli kasvoilla on eri juttu kun limakalvoilla josta imeytyvät suoraan verenkiertoon.
Itse en aio enää ikinä koskaan käyttää tamponeja. Aika epäluonnollinen keksintöhän ovat kaiken kaikkiaan. Vähintään EU-luomua täytyisivät olla.
Se kun tuntee veren valuvan, kun käyttää siteitä. Hrrrr mikä tunne. Tamponit on jees.
Vierailija kirjoitti:
Häh. No ei miltään.
Vierailija kirjoitti:
Se kun tuntee veren valuvan, kun käyttää siteitä. Hrrrr mikä tunne. Tamponit on jees.
No tamponeita käyttäessänikin tunnen sen tuon tuosta, hrrr vaan tai plurts kun hulahtaa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ainakaan tunnu. Tarpeeks syvälle vaan työnnät :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh. No ei miltään.
Hö selevä, kunhan kysyin uteliaisuuttani.
Ja kun käytät kuukuppia, et voi uskoa että olet joskus tunkenut tamponin sisääsi. Se on niin kätevä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tamponeita käyttäessänikin tunnen sen tuon tuosta, hrrr vaan tai plurts kun hulahtaa vaan.
Niin mullaki Tampax. Mutta ob pitää hyvin!
Kuukuppi on vielä parempi. Ei tarvitse stressata vaihtoväleistä, aamulla ja illalla vaan tyhjennät.
Vierailija kirjoitti:
Siteet ovat terveellisempi vaihtoehto. Et laita sisääsi mitään lannoite- ja säilöntäaineita, sekä ties mitä muuta kyseisellä teollisuuden alalla on valmistettu josta ovat kotoisin.
Nuo tamponit eivät siis ole mitään luonnontuotteita. Riippuu paljolti puuvillalaadusta ja viljelymaasta. Pumpuli kasvoilla on eri juttu kun limakalvoilla josta imeytyvät suoraan verenkiertoon.
Itse en aio enää ikinä koskaan käyttää tamponeja. Aika epäluonnollinen keksintöhän ovat kaiken kaikkiaan. Vähintään EU-luomua täytyisivät olla.
Minä käytän tamponeja mutta en kuuna päivänä työnnä sisääni mitään käsiteltyä kumia jossa on kemikaaleja. Kuten kondomeja. Mieti missä olosuhteissa se raakakumi on kerätty ja kuljetettu.
minä suosittelen kuukautiskuppia kaikille jos sitä ei olisi niin sitten tamponi
Hyvä