Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin tamponien käytön, hyvästi siteet!

Vierailija
14.03.2016 |

en ymmärrä kuinka olen voinut koko tähän astisen elämäni käyttää siteitä.. tamponit on niin paljon kätevämpiä! ahhh

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kun tuntee veren valuvan, kun käyttää siteitä. Hrrrr mikä tunne. Tamponit on jees.

No tamponeita käyttäessänikin tunnen sen tuon tuosta, hrrr vaan tai plurts kun hulahtaa vaan.

Niin mullaki Tampax. Mutta ob pitää hyvin!

No ei tampaxia voi edes käyttää, semmonen pitkä lätkä. Ja ei pidä edes superhypermaxi-ob pahimpina päivinä.

Vierailija
22/22 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei tamponit yksinkertaisesti sovi. Olen valehtelematta testannut ison kaupan lähes koko tampon-valikoiman läpi jättäen vain ne halvimmat merkit pois ja _joka_ikinen_ tuntuu pahalle, vaikka kuinka syvälle tunkisi ja oli asetellinen tai ei, pieni tai iso, paljon imevä tai mini. Inohan muutenkin sitä tunnetta, mikä tulee, kun tamponi asetetaan, tai otetaan pois. Enkä muutenkaan pidä ajatuksesta, että menkkojen aikaan pitäisi tunkea sisälle jokin puuvilla- tai muovinen juttu ja joka pitää sitten pari kertaa päivässä vaihtaa tai tyhjentää.

Laitan siteen, otan siteen pois, laitan siteen roskiin ja laitan uuden tilalle. Niin paljon helpompaa ja siistimpää, ei tarvitse koskea vereen.

En ole ikinä kokenut mitään veren valumis juttuja, mistä jotkut ovat tässäkin keskustelusta maininneet, vaikka menkat ovatkin runsaat.

Tamponeihin on mennyt minulla monta kymppiä (eikä yksikään tamponeista ole sopinut), enkä halua ostaa kuukuppia ja testata sillä, koska en halua enää yhtään ylimääräistä rahanmenoa kuukautisten takia. Ja jos tamponit tuntuu pahalle, niin miten kuukuppi ei tuntuisi?

Siteet ovat minun juttu. Noin muuten en ole kuukuppia tai siteitä vastaan, päinvastoin. Olen mainostanut kuukuppia jopa pikkusiskolleni, joka onkin nyt vaihtamassa tampsuista siteisiin. Kuukuppi olisi ihan kätevä, mutta vaginani rakenne tai jokin on vääränlainen sitä varten.

N18

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän